Sfinks otworzył kolejny lokal franczyzowy

Udostępnij artykuł
Spółka zarządzająca m.in. sieciami Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki, Fabryka Pizzy, wystartowała z restaurację Sphinx w Starogardzie Gdańskim. Lokal przy ul. Rynek 6 został uruchomiony we współpracy z franczyzobiorcą. To trzeci nowy punkt uruchomiony przez Sfinks Polska po tzw. odmrożeniu gastronomii.

Restauracja Sphinx położona w centrum miasta to lokal o powierzchni ponad 300 mkw. Dla gości przygotowano miejsca przy kilkudziesięciu stolikach w sali wewnątrz oraz w letnim ogródku. W nowo otwartej restauracji powstał także kącik zabaw. Oprócz tego rodziny odwiedzające restaurację z dziećmi mogą korzystać z wielu innych udogodnień, jak Kids Menu, krzesełka do karmienia, dziecięca zastawa, przewijak czy zniżki w ramach Karty Dużej Rodziny.

Pod naszymi markami działa duża sieć restauracji franczyzowych, którą konsekwentnie rozwijamy. Mamy sprawdzone koncepty gastronomiczne i atrakcyjne zasady współpracy w modelu franczyzy. Cieszy nas, że udało nam się po przerwie związanej z lockdownem uruchomić kolejną restaurację franczyzową sieci Sphinx, tym razem w Starogardzie Gdańskim. Mamy nadzieję, że klienci będą chętnie odwiedzali restaurację położoną przy klimatycznym starogardzkim rynku – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Restauracja działa w godz. 9:00-23:00 od poniedziałku do czwartku, od piątku do soboty w godz. 9:00-1:00, a w niedziele od godz. 10:00 do 23:00.

W nowo uruchomionej restauracji, podobnie jak w całej sieci Sphinx, przestrzegane są zalecenia GIS oraz własne procedury higieny, czyli tzw. Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa.

1. Stoliki są dezynfekowane po każdym gościu oraz w dowolnym momencie na prośbę gości.
2. Kelnerzy i kucharze mają obowiązek noszenia maseczek i rękawiczek.
3. Restauracje zapewnią gościom płyn dezynfekujący w toaletach oraz w widocznym miejscu na sali konsumpcyjnej.
4. Karty menu są dezynfekowane po każdym użyciu.
5. Na prośbę gościa udostępniane są jednorazowe sztućce.
6. Przyprawy są serwowane w jednorazowych opakowaniach.
7. Naczynia i sztućce są podwójnie wyparzane i dezynfekowane.
8. Pracownicy restauracji przystępują do pracy po codziennym pomiarze temperatury.
9. Wszystkie klamki oraz włączniki w restauracji są dezynfekowane kilka razy dziennie.
10. Liczba audytów bezpieczeństwa została podwojona w całej sieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.07.2020
Aktualizacja: 02.07.2020