Sieć B&B planuje dalszy rozwój w Polsce

Udostępnij nas na:
Niezależnie od wyzwań, którym obecnie musimy stawić czoło, chcemy kontynuować nasz rozwój – mówi Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska. Wszystkie hotele są ponownie otwarte dla gości, a sieć planuje w naszym kraju kolejne inwestycje.
Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska

Hotele B&B w Polsce ponownie przyjmują gości, ale nie w każdym z miast zdecydowano się na ten krok od razu po zniesieniu zakazu działalności hoteli.

Decyzje o uruchomieniu naszych obiektów podejmowaliśmy na podstawie aktualnej sytuacji w poszczególnych regionach. 4 maja br. otworzyliśmy hotele w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. W następnym tygodniu dołączyły do nich Toruń, Kraków oraz Rzeszów. W kolejnym uruchomiliśmy nasz obiekt w Nowym Targu. Jako ostatni, ze względu na zwiększenie liczby przypadków koronawirusa na Śląsku, otworzyliśmy hotel w Katowicach. Tym samym od 1 czerwca br. wszystkie nasze hotele są otwarte i gotowe na przyjęcie gości – relacjonuje Béatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels.

– Najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników, dlatego wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne w naszych hotelach. Na bieżąco monitorujemy sytuację epidemiczną i stosujemy się do zaleceń krajowych służb sanitarnych precyzuje.

Choć COVID-19 bardzo mocno uderzył w branżę hotelową, długoterminowe plany rozwoju sieci B&B Hotels w naszym kraju nie uległy zmianom.

Niezależnie od wyzwań, z którymi obecnie musimy się zmierzyć, chcemy kontynuować nasz rozwój w Polsce.Poszukujemy istniejących hoteli, które możemy wynająć, projektów hotelowych lub typu mixed-used, w których będziemy wynajmować hotel, po ich zrealizowaniu przez inwestora – dodaje Béatrice Bouchet.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Najważniejszym dla B&B Hotels elementem pozostaje lokalizacja.

Zależy nam szczególnie na powierzchniach w centrach miast, w pobliżu miejsc o przeznaczeniu biznesowym oraz walorach turystycznych i rozrywkowych, z dobrą widocznością i łatwym dostępem. Chcielibyśmy zagościć z naszą marką w wielu miastach, nie tylko w tych największych, na przykład: w Gdańsku, Gdynii, Szczecinie, Białymstoku, Olsztynie, Gliwicach, Zabrzu, Częstochowie, Opolu czy Zielonej Górze. Jesteśmy zainteresowani również zwiększeniem naszej bazy noclegowej w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, gdzie mamy już swoje obiekty, ale wciąż dostrzegamy zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi hotelowe w doskonałej lokalizacji i korzystnej cenie – wyjaśnia Béatrice Bouchet.

Atrakcyjne położenie to strategiczny element, na którym opiera się model biznesowy sieci i wizytówka wszystkich hoteli B&B Hotels. Dla przykładu rzeszowski obiekt, podobnie jak wrocławski, mieści się w pobliżu rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego PKP. Krakowski natomiast za bliskich sąsiadów ma Wawel oraz Centrum Konferencyjne ICE Kraków, a warszawski – lotnisko.

B&B Hotels to znana i ceniona sieć hoteli ekonomicznych, obecna we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. Wśród ponad 500 hoteli, którymi zarządza, osiem z nim mieści się w Polsce: w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.