Sieć hoteli Gromada i Polonus łączą siły

Udostępnij artykuł
Współpraca ogólnopolskiego operatora hoteli i ośrodków wypoczynkowych oraz narodowego przewoźnika autokarowego ma na celu zachęcanie do skorzystania z ofert partnerów podczas planowaniu podróży połączonej z wypoczynkiem.

Polonus w swojej siatce połączeń posiada wiele miast, w których znajdują się obiekty zarządzane przez Gromadę. Biało – czerwonymi autokarami narodowego przewoźnika można dojechać do hoteli w Warszawie, Koszalinie, Busku Zdroju, Radomiu, Łomży, Toruniu czy w Krynicy Zdrój. Współpraca będzie polegała na przygotowaniu dla klientów atrakcyjnych ofert ze specjalnymi zniżkami, wspólnej sprzedaży i promocji ofert we własnych kanałach i lokalizacjach.

Aktualnym trendem w branży turystycznej jest pakietowanie usług. Aby spełniać oczekiwania naszych pasażerów rozpoczynamy współpracę z siecią Gromada. Dzięki wspólnym działaniom będziemy zachęcać do planowania urlopu w taki sposób, by samochód zostawić w garażu i bez żadnych trosk wybrać się w rodzinną podróż komfortowym i bezpiecznym autokarem. A po dotarciu do celu spędzić niezapomniany czas w jednym z wysokiej jakości hoteli z oferty naszego partnera – mówi Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Gromada również liczy na efekt synergii ze współpracy polskiej sieci hotelowej z polskim narodowym przewoźnikiem autokarowym. – podsumował Krzysztof Moczulski, prezes OST Gromada.

Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.12.2019
Aktualizacja: 03.12.2019