Sieć Olimp rozwija portfolio

Udostępnij nas na:
Kolejny lokal sieci rozpoczął swoją działalność 11 stycznia. Został zaaranżowany według najnowszej koncepcji wizualnej odzwierciedlającej aktualne trendy – wykorzystanie naturalnego drewna, zastosowanie neutralnych kolorów: zieleni, bieli i szarości. Komunikacja marketingowa została przeniesiona na ekrany zarządzane zdalnie z centrali w Krakowie. Nowy punkt otwarto w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.

W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia m.in. w Warszawie, Krakowie i Gliwicach. Sieć Restauracji Olimp jest największym w Polsce konceptem z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g. Marka Restauracje Olimp należy do Gastromall Group.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.