Sieć stacji MOYA prezentuje winny koncept

Udostępnij artykuł
W koncepcie MOYA Winnica klienci znajdą różnorodną i bogatą ofertę win z całego świata, starannie wyselekcjonowanych na każdą okazję.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i w oparciu o ich preferencje i deklaracje, najlepsi eksperci przygotowali na zlecenie MOYA selekcję win idealnych na konkretne okazje. To tradycja i doświadczenie, połączone z nieustanną inspiracją nowymi trendami, sprawiają, że dziś MOYA chce dostarczać jak najlepszej jakości produkty, przy zachowaniu doskonałej jakości do ceny.

W MOYA Winnica konsumenci znajdą wina wybrane do smakowania przy posiłkach (kulinaria), podczas romantycznych wieczorów (we dwoje), przy okazji spotkań z przyjaciółmi (spotkania) oraz takie, które można podarować drugiej osobie (upominki). Każda z półek oznaczona będzie specjalną etykietą, dzięki której podejmowane wybory będą trafione. Oferta dostępna będzie na wybranych stacjach MOYA w całej Polsce.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.06.2019
Aktualizacja: 14.06.2019