Siedem nagród dla programu lojalnościowego Accor

Udostępnij artykuł
30 kwietnia wirtualnie odbyła się 30. ceremonia Freddie Awards. W plebiscycie nagradzane są najlepsze programy lojalnościowe, oceniane w sześciu kategoriach w trzech różnych obszarach geograficznych. W tegorocznej edycji nowy lifestyle’owy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless został wyróżniony w siedmiu prestiżowych kategoriach, m.in. jako najlepszy program w Europie i Afryce.

Konkurs Freddie Awards powstał w 1988 roku i wyróżnia najlepsze inicjatywy w branży lotniczej i hotelarskiej. Nagrody przyznawane są w sześciu kategoriach w trzech regionach świata: obie Ameryki, Europa i Afryka oraz Bliski Wschód, Azja i Oceania. Plebiscyt umożliwia osobom podróżującym ocenę usług oferowanych przez hotele i linie lotnicze. Statuetka stałą się symbolem doskonałości i przyznawana jest wyłącznie firmom wyróżnionym przez osoby, które dużo czasu spędzają w podróży.

Grupa Accor została w konkursie wyróżniona już wiele razy. W tegorocznej edycji program ALL – Accor Live Limitless z dumą otrzymał siedem nagród w najbardziej prestiżowych kategoriach w różnych regionach świata:
– Program hotelarski roku w Europie i Afryce
– Najlepszy program Elite w Europie i Afryce
– Najlepsza promocja programu lojalnościowego w Europie i Afryce
– Najlepsza obsługa klienta w Europie i Afryce
– Najlepsze możliwości wykorzystania punktów w Europe i Afryce
– Program hotelarski roku w regionie Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii
– „Nagroda 210”  w regionie Ameryki Północnej i Południowej – specjalna nagroda dla najbardziej obiecujących programów, które jeszcze nie są znane wszystkim użytkownikom.

Z końcem 2019 r. Le Club AccorHotels i accorhotels.com połączyły się w ALL (Accor Live Limitless). Dzięki nowemu programowi ALL członkowie mogą cieszyć się dostępem do 30 marek hotelowych, restauracji, barów, klubów, a także bezcennych wrażeń.

Wprowadzenie tego projektu było niezwykle trudnym wyzwaniem dla zespołów na całym świecie, dlatego chcę podziękować i pogratulować wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu ALL podczas ostatniej edycji Freddie Awards! – powiedział Luc Gesvret, Chief Topline and Operations Officer Accor Eastern Europe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.05.2020
Aktualizacja: 07.05.2020