Smak Świąt – nowa oferta u Grycana

Udostępnij artykuł
W lodziarnio-kawiarniach zagościły nowości – Deser Wiśniowe Brownie oraz tradycyjny Piernik Staropolski w zestawie z Cappuccino dostępny w promocyjnej cenie.

Są smaki, takie jak piernik staropolski, które niezaprzeczalnie kojarzą nam się z magicznym, świątecznym czasem i nie może ich zabraknąć w naszej ofercie o tej porze roku. Jednak nieustannie dbamy o to, by dostarczać naszym gościom nowe, pełne smaku propozycje, które będą cieszyły ich podniebienia. Serdecznie zapraszamy do spróbowania pysznej nowości – Deseru Wiśniowe Brownie – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.
W promocyjnej ofercie znalazły się:

-Deser Wiśniowe Brownie – kompozycja trzech smaków lodów – Czekoladowych, Straciatella oraz Sorbetu z Wiśni z bitą śmietaną, domowym brownie podawanym na ciepło i wiśniami, udekorowana siekaną gorzką czekoladą oraz rurkami waflowymi wypiekanymi we własnej pracowni cukierniczej w cenie 19,90 zł

Tradycyjny Piernik Staropolski wypiekany we własnej pracowni cukierniczej na bazie sprawdzonej, rodzinnej receptury i starannie wyselekcjonowanych składników: miodu z zaprzyjaźnionej pasieki, mieszanki korzennych przypraw, bakalii i gotowego karmelu, podawany w zestawie z Cappuccino z puszystą mleczną pianką w cenie 18,90 zł.

Oferta dostępna jest od 7 grudnia 2019 do 7 stycznia 2020, we wszystkich lodziarnio-kawiarniach sieci Grycan – Lody od pokoleń. Dotyczy zarówno produktów sprzedawanych na miejscu, jak i w opakowaniach na wynos.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.12.2019
Aktualizacja: 10.12.2019