So! Coffee i Grzybki łączą siły

Udostępnij artykuł
12 marca po raz pierwszy w sieci kawiarni można było kupić także ciasta z piekarni cukierni. Oferta dotyczy tylko lokali, które funkcjonują na terenie Warszawy.

Stawiamy na lokalność i wierzymy, że podobnie jak my docenicie 90 lat doświadczenia oraz najwyższą jakość opartą na tradycyjnej recepturze – poinformowało So!Coffee na swoim Facebooku.

So!Coffee pojawiło się na rynku polskim w 2008 roku pod szyldem empik cafe, następnie ewoluowała w 2012 roku w koncept kawiarniany So! Coffee z szeroką ofertą lodów własnej marki, świeżo wyciskanych owocowo-warzywnych soków, wypiekanych na miejscu gofrów, świeżych ciast, kanapek oraz jogurtów. W So! Coffee w Factory Annopol w Warszawie także osoby niepełnosprawne mogą poczuć się w pełni komfortowo. Oprócz odpowiedniego przeszkolenia obsługi w kawiarni zostały zastosowane liczne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych: duże przestrzenie między stolikami, ułatwiają dostęp osobom na wózkach inwalidzkich; wysokość i szerokość stolików została dopasowana do wózków, a piktogramy na witrynie szklanej oraz stołach sygnalizują miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych; dostępne są uchwyty na kule dla osób starszych; przy kasie została zamontowana pętla indukcyjna dla osób z aparatami słuchowymi cze wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczna (T), w którą wyposażony jest każdy aparat słuchowy; ponadto w kawiarni osoby niesłyszące, starsze, mogą korzystać z przywoływaczy – za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku mogą poprosić obsługę do stolika; stosujemy również znikopis (tablica do pisania) przy kasie dla osób niemych, która umożliwia napisanie zamówienia.
Nie zapomnieliśmy również o misce dla psa przewodnika, która została umieszczona w widocznym dla każdego miejscu.

Początki istnienia i tradycja piekarni Grzybki sięgają 1927 roku. 70 lat temu Henryk Cichowski otrzymał dyplom czeladnika w zawodzie piekarza.

Obecnie piekarnia Grzybki oferuje ponad 30 naturalnych rodzajów chleba. Te o niezwykle bogatym wnętrzu zawierają najwyższej jakości ziarna zbóż, pestki dyni, słonecznika, czarny sezam, nasiona Chia, jagody Goji czy śliwki kalifornijskie, a wszystko to w trosce o jak największe zadowolenie wymagających klientów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.03.2020
Aktualizacja: 17.03.2020