15 maja, hotel na nowo otworzył swoje drzwi dla gości. Z tej okazji przygotowano wiele specjalnych pakietów oraz atrakcji. Gospodarze hotelu podkreślają: Jesteśmy gotowi przyjmować gości w zmienionej rzeczywistości, z zachowaniem nowych procedur dotyczących bezpieczeństwa.
Widzimy, że przerwa w normalnym funkcjonowaniu świata, a co za tym idzie hotelu, była zbyt krótka, aby zmienić naszych gości. Prognozy dotyczące obłożenia na najbliższy weekend są obiecujące. Przez ostatnie dni pracowaliśmy nad tym, aby dostosować hotel do nowych standardów. Przy współpracy z firmą ECOLAB wprowadziliśmy Specjalny Protokół Czystości. Zgodnie z tym protokołem wspieranym przez najwyższe standardy sieci Marriott, dbałość o czystość i skuteczna dezynfekcja hotelowych pokoi, obszarów publicznych oraz zaplecza w pełni pokrywa się ze wszystkimi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju wydanymi dla branży hotelarskiej. Zdrowie i bezpieczeństwo gości i pracowników zawsze było i jest dla nas najważniejsze. Jesteśmy gotowi na nową rzeczywistość, ale podkreślamy – nasze podejście do gości i misja, by przyjąć ich tak, by pobyt zapamiętali na długo, pozostają niezmienne – mówi Artur Zawadzki, dyrektor Hotelu Sheraton w Sopocie.
Otwarty w 2008 roku, położony tuż przy słynnym molo, posiadający swoją prywatną plażę Sheraton Sopot to hotel uwielbiany przez turystów z Polski i całej Europy. Najwięcej zagranicznych gości przyjeżdża tu z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Norwegii. Obiekt należy do największej sieci hoteli na świecie Marriott International.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.