Sphinx i Chłopskie Jadło z tytułem Superbrands 2019

Udostępnij nas na:
Sieci restauracji, należące do spółki Sfinks Polska, zostały uhonorowane. Tym samym znalazły się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku. Superbrands to największe badanie konsumenckie w Polsce, w którym udział bierze ponad 10 tys. respondentów. Na podstawie ich opinii określany jest indeks siły marki, będący różnicą jej polecania i odradzania innym. W wyborze najsilniejszych marek uczestniczą też eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu, którzy tworzą Radę Marek. Program Superbrands istnieje od ponad 20 lat na całym świecie, a w Polsce funkcjonuje od 2004 roku.

 – Pozyskanie, a następnie utrzymanie przychylności klientów w branży restauracyjnej wymaga nieustannej pracy nad jakością usług i ofertą. Wyróżnienie dla marek Sphinx i Chłopskie Jadło odbieramy jako docenienie naszych działań w tym zakresie. Biorąc pod uwagę fakt, że przyznawane jest głosami konsumentów, stanowi najlepszą rekomendację dla naszych restauracji i motywuje nas do dalszej pracy – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.