Sphinx podbija smak popularnymi sosami

Udostępnij artykuł
Ogólnopolska sieć restauracji wprowadza do oferty sezonową wkładkę. Wśród nowości pojawiły się dania, których smak podkreślają sosy TABASCO®, m.in. krem z pieczonej papryki, przyrządzona na ostro kofta z krewetkami, żebro BBQ, a także nowe propozycje steków. Oferta “Podbijamy smak” dostępna jest do 9 kwietnia w wybranych restauracjach Sphinx, a także w delivery na SmacznieiSzybko.pl.

Dania w restauracjach Sphinx zawsze staramy się komponować w oparciu o świeże, sezonowe produkty, zwracając uwagę na to, by nie traciły swego wyrazu i orientalnej nuty. Tym razem w ramach najnowszej wkładki smak nowości podbijamy więc sosami TABASCO® i dodajemy im trochę ostrości. Mam nadzieję, że wyrazisty smak naszych najnowszych propozycji przypadnie do gustu klientom i będzie skutecznie ich rozgrzewać w chłodne, zimowe dni – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu spółki Sfinks Polska, zarządzającej siecią Sphinx.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Na początek w ramach oferty „Podbijamy smak” Sphinx proponuje lekko ostry krem z pieczonej papryki i pomidorów, doprawiony TABASCO® Chipotle Sauce, podawany z chipsem grillowanego boczku i odrobiną śmietany albo grzanki z pastą borowikową, duszoną na maśle cebulą i natką pietruszki, z boczkiem lub w wersji bezmięsnej. Nowa wkładka to również sześć dań głównych, w tym kultowa shoarma z udka kurczaka z pieczarkami w śmietanie, serwowana z sałatką wegetariańską i półksiężycami w ziołach. Wśród bliskowschodnich specjałów nie mogło zabraknąć też kofty, która w nowym wydaniu zyskała jeszcze bardziej wyrazisty smak – przyrządzona na ostro z krewetkami i grillowanym boczkiem, podawana jest z sosem pomidorowym z dodatkiem TABASCO® Sriracha Sauce, frytkami i sakiewką grillowanych warzyw. Z tym samym sosem i owocami morza można zamówić też lekko ostre spaghetti, udekorowane kolendrą i grubo mielonym pieprzem.

Na miłośników mięs czeka z kolei żebro wieprzowe w ostrym sosie BBQ z sambalem i imbirem, posypane prażonym sezamem i serwowane z frytkami stekowymi oraz bogatą w witaminy i składniki mineralne czerwoną kapustą, a także dwa nowe steki. Klienci do wyboru mają sezonowanego na sucho steka z rostbefu, podawanego z frytkami z batatów, sakiewką grillowanych warzyw oraz ostrym sosem z sambalem i imbirem lub steka z łopatki wieprzowej z kością, serwowanego w glazurze miodowej, z półksiężycami w ziołach i warzywami w sosie TABASCO® Sriracha Sauce.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.01.2020
Aktualizacja: 14.01.2020