Starbucks rozwija sieć

Udostępnij nas na:
W dniu otwarcia nowego miejsca, przez cały dzień do każdego zakupionego napoju gość otrzyma #ReusableCup gratis. Od tej pory przychodząc do punktu z własnym kubkiem, skorzysta ze zniżki w wysokości 1 zł, na dowolny napój. Kolejna kawiarnia znajduje się przy ul. Grzybowskiej w Warszawie i zaprosi gości od 27 marca.

Niedawno Starbucks wprowadził do swojej oferty kawę z Rwandy. Ziarna pochodzące z kraju „tysiąca wzgórz i tysiąca uśmiechów” charakteryzują się unikalnymi nutami cytrusowo-czekoladowymi, którym zachwycili się eksperci Starbucks. W kawiarniach w Polsce dostępne są ziarna „Rwanda Umushanana”, których owocowy smak idealnie sprawdzi się w upalne miesiące.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.