Stava wraz z partnerami promuje #bezpiecznedowozy

Udostępnij artykuł
Chcąc podzielić się wiedzą i najlepszymi praktykami związanymi z bezpiecznymi dowozami posiłków marka zainicjowała akcję i uruchomiłą specjalną stronę internetową: bezpiecznedowozy.pl. Przedstawiono na niej dobre praktyki dla dostaw posiłków. Partnerami akcji są Związek Pracodawców HoReCa, HACCP Online, POSBistro oraz Makro.

Eksperci Stava i Związku Pracodawców HoReCa wypracowali rekomendowane standardy bezpiecznej dostawy posiłków. Jest to zestaw procedur, które pozwolą zachować bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy – obsługę restauracji, kurierów i konsumentów. Standardy zostały stworzone przy współpracy z konsultantami do spraw bezpieczeństwa żywności i mikrobiologami. Zostały też skonsultowane i spotkały się z uznaniem Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Celem akcji #bezpiecznedowozy jest edukacja rynku i dzielenie się dobrymi praktykami. Na stronie internetowej akcji udostępniono bezpłatnie kluczowe instrukcje sanitarne potrzebne do realizacji bezpiecznych dowozów posiłków z restauracji. Są one dostępne w formie edytowalnej. Każda firma gastronomiczna może je pobrać i dopasować do swoich potrzeb. 

Na stronie bezpiecznedowozy.pl można znaleźć zestaw podstawowych pytań i odpowiedzi związanych z dowozami posiłków w czasach epidemii. Pokazano również konsumentom co oni mogą zrobić, aby zadbać o swoje bezpieczeństwo zamawiając dania z restauracji. 

Razem dbajmy o #bezpiecznedowozy. Twócy zachęcają do dzielenia się wiedzą zgromadzoną na stronie bezpiecznedowozy.pl. Wierzą w to, że działając razem i wprowadzając wspólnie odpowiednie standardy możemy ochronić nasze zdrowie.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.03.2020
Aktualizacja: 27.03.2020