#StaySafe w nowym logo Pizza Hut

Udostępnij artykuł
Marka dostosowuje nie tylko swoje działania do obecnej sytuacji. Kluczowe są bezpieczeństwo wielbicieli pizzy i pomoc innym. 

Pizza Hut uruchomiła bezkontaktową sprzedaż. Dostarcza pizzę pod drzwi, bez bezpośredniego kontaktu z dostawcą. Zachęca również klientów do płatności kartą lub online.

Mamy nadzieję, że te wszystkie środki ostrożności, pozwolą w tym trudnym czasie naszym gościom cieszyć się smakiem swojej ulubionej pizzy – mówi Maja Wagner marketing specialist w Pizza Hut. – Dokładamy wszelkich starań by klienci mieli pewność, że troszczymy się o ich zdrowie. A jednocześnie nie czuli się pozbawieni tej drobnej przyjemności jaką jest jedzenie. Zwłaszcza jeśli byli naszymi stałymi bywalcami. Teraz, kiedy musimy dostosować się do zupełnie innych warunków życia, dla wielu gotowa i ciepła pizza dostarczona pod drzwi, to spore ułatwienie. Na pewno też nie będą to jedyne środki bezpieczeństwa czy rozwiązania. Niezwykle mocno identyfikujemy się z naszą nową zasadą #StaySafe z Pizza Hut i myślimy o kolejnych udogodnieniach – podkreśla. 

Marka z własnej inicjatywy rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z pandemią koronawirusa. Chwilę później dołączyła do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3500 posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce. Składa się na nie połówka średniej pizzy i butelka Pepsi na osobę. Do każdego zamówienia pracownicy dodają także wiadomość z podziękowaniami i słowami wsparcia. Pomagają szpitalom m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie dowożą i bezkontaktowo pozostawiają do 250 energetycznych zestawów.

Chcemy utrzymać tę liczbę posiłków i  dostarczać je tak długo, jak będzie to potrzebne – zapewnia Radosław Citko, operations manager w Pizza Hut. – Rozumiemy jak ważna jest teraz pomoc i dodanie otuchy pielęgniarkom, lekarzom, sanitariuszom. Robimy to dla zdrowia i bezpieczeństwa nas wszystkich – podkreśla.

Ponadto AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki, które trafiły do organizacji partnerskich Banku. 

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.03.2020
Aktualizacja: 31.03.2020