Strategiczne awanse w Zdrojowej

Udostępnij artykuł
Magdalena Rybicka, dotychczasowa dyrektor ds. sprzedaży, awansowała na stanowisko członka zarządu Zdrojowa Hotels, natomiast Piotr Śliwka będzie teraz zarządzał działem sprzedaży Zdrojowa Invest. Niezmiennie pozostał także dyrektorem rozwoju w VacationClub.

Polska sieć Zdrojowa Invest & Hotels to dynamicznie rozwijająca się grupa hotelarska, zarządzająca obiektami w najpiękniejszych miejscowościach wypoczynkowych, w tym Radisson Blu Resort oraz Hilton Resort & Spa w Świnoujściu. Zdrojowa odnosi sukcesy i zdobywa liczne wyróżnienia, promując tym samym polskie wybrzeże i zapewniając regionowi rozwój, a turystom infrastrukturę hotelową na miarę XXI wieku.

Zdrojowa stawia na najlepszych ludzi, którzy odpowiednio wykorzystają potencjał czasu i miejsca, w związku z tym grupa podjęła strategiczne decyzje osobowe:

Magdalena Rybicka, dotychczasowo dyrektor ds. sprzedaży, została członkiem zarządu Zdrojowa Hotels. Odpowiada za sprzedaż, w tym współdecyduje o strategii rozwoju całej sieci, wraz z otwarciami nowych hoteli, a także sprawne funkcjonowanie hotelowych recepcji. Ma ponad czternastoletnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc menadżerem ds. zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012™ miała doskonałą okazję, aby poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posługuje się trzema językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, którymi są: podróże, latanie na paralotni oraz narciarstwo.

Piotr Śliwka został dyrektorem sprzedaży Zdrojowa Invest, która zajmuje się realizacją apartamentów condo – odpowiada za dział sprzedaży. Niezmiennie pozostał dyrektorem rozwoju w VacationClub,  należącej do grupy platformy rezerwacyjnej apartamentów wakacyjnych, w której jest odpowiedzialny za poszerzanie oferty. Piotr Śliwka z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 12 lat. Rozpoczął swoją przygodę od stanowiska Doradcy ds. Nieruchomości Home Broker, aby po kilku latach zarządzać zespołem liczącym 120 osób jako dyrektor regionalny. Od 2013 otwierał w Polsce oddziały Sotheby’s International Realty powiązanej z najstarszym domem aukcyjnym na świecie. Studiował ma Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był ratownikiem medycznym, prywatnie pasjonat motoryzacji i podróży, zapalony biegacz, wielbiciel muzyki i dobrej książki kryminalnej.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 11.02.2019