„okazYEAH! po Twojemu”: komponuj własne oferty promocyjne tak, jak chcesz – w taki sposób marka zachęca do korzystania z nowej funkcjonalności w swojej aplikacji mobilnej. Dzięki niej, użytkownicy mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę i komponować okazYEAH.
Bohaterami kampanii promującej „okazYEAH! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz, którzy w charakterystyczny dla siebie sposób podkreślają ideę przyświecającą całej kampanii – w McDonald’s każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć okazYEAH! na swój własny sposób.Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów.Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.