Superbohaterowie w warszawskim Golden Tulip

Udostępnij artykuł
Rysowanie komiksu na żywo, pokaz spektakularnych akrobacji godnych superbohaterów oraz drinki inspirowane Iron Manem i Kapitanem Ameryką. Te i inne atrakcje czekały na przyjęciu zorganizowanym dla wieloletnich klientów sieci Louvre Hotels Group.

Warszawski hotel Golden Tulip Warsaw Centre 24 października przemienił się w świat rodem z komiksu. Sieć Louvre Hotels Group zorganizowała event pod nazwą „Classic Superheroes Night” chcąc w ten sposób podziękować wieloletnim klientom sieci za zaufanie. Motywem przewodnim tematycznego eventu byli superbohaterowie, których atrybuty były do wykorzystania podczas zabawy. Każdy mógł wcielić się w rolę swojej ulubionej postaci komiksowej i zaprezentować swoją interpretację supermocy przed obiektywem fotografa w gronie znajomych. Green screen spowodował, że niektóre ujęcia wyglądały naprawdę surrealistycznie!

Każdy detal był tego wieczoru dobrze przemyślany. Przekąski przyozdobiono elementami charakterystycznymi dla komiksów Marvela, a salę unikalnymi grafikami ze scenami z kultowych produkcji, które przykuwały uwagę nie tylko zagorzałych fanów. Prawdziwi miłośnicy mogli spróbować swoich sił w konkursie wiedzy o najpopularniejszych bohaterach z atrakcyjnymi nagrodami, a kulminacyjnym punktem wieczoru był spektakularny występ akrobatów z grupy Everest Production. Zadziwiające figury gimnastyczne, szalone akrobacje w kole i niesamowita siła, która zdawała się zaprzeczać prawom fizyki, a to wszystko w strojach Spidermana, Batmana, Catwoman i Flasha. Niektórzy próbowali powtórzyć wyczyny, ale bezskutecznie. O oprawę późniejszej części wieczoru zadbał DJ, a barmani stale przygotowywali kolorowe drinki inspirowane postaciami Hulka, Kapitana Ameryki i Ironmana.

Goście podczas całego wieczoru mogli podziwiać niezwykłą galerię plansz komiksowych przygotowanych przez PolishComicArt.pl oraz pracę artysty – grafika, specjalizującego się w komiksach, który specjalnie dla Louvre Hotels Group i gości eventu narysował kilka komiksów. 

Za pomocą takich wydarzeń jak „Classic Superheroes Night” chcemy pokazać naszym najwierniejszym klientom, że naprawdę cenimy ich zaufanie – powiedziała po evencie Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator w Louvre Hotels Group. Mam nadzieję, że taka integracja zaowocuje jeszcze lepszym zrozumieniem między kontrahentami a LHG i wywrze pozytywny wpływ na przyszłą współpracę – dodała.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.11.2019
Aktualizacja: 12.11.2019