Świąteczne spotkania w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło

Udostępnij artykuł
Sieci restauracji przygotowały ofertę specjalną. Znalazły się w niej trzy gotowe zestawy w różnych cenach, z tradycyjnymi bożonarodzeniowymi specjałami, jak barszcz z uszkami, śledź w śmietanie czy pierogi z kapustą i grzybami. Ponadto dla uczestników spotkania przewidziano 30- proc. rabat na wszystkie napoje, a organizatorzy mogą otrzymać bon podarunkowy o wysokości nawet 150 zł.

– Boże Narodzenie to czas, który sprzyja spotkaniom w większym gronie nie tylko na gruncie prywatnym, ale i zawodowym. Chcąc ułatwić wspólne świętowanie w restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło, przygotowaliśmy specjalną bożonarodzeniową ofertę dla grup. Goście mogą skorzystać z gotowych zestawów lub skomponować własne wedle uznania. Nasze restauracje zadbają też o utrzymanie wyjątkowej atmosfery, serwując świąteczne potrawy na starannie udekorowanych stołach. A wszystko po to, aby nasi goście mogli przyjemnie spędzić ten przedświąteczny czas – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Oferta świąteczna to możliwość wyboru spośród trzech gotowych zestawów w cenie: 60 zł, 90 zł i 140 zł za osobę lub skomponowania indywidualnego menu, według preferencji klienta.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dedykowaną grupowym spotkaniom ofertę można dopasować nie tylko pod kątem serwowanych dań. W trosce o swobodę i komfort gości na czas spotkania możliwe jest wynajęcie osobnej sali lub rezerwacja restauracji na wyłączność. Klienci mogą również wybrać sposób podawania dań, czyli zdecydować się na obsługę kelnerską lub posiłki w formie bufetu. W lokalu istnieje też możliwość przygotowania wydzielonej strefy z serwisem deserowo-kawowym.

Za skorzystanie z oferty, zarówno indywidualnej, jak i gotowych zestawów, uczestnicy przyjęć otrzymają 30 proc. zniżki na napoje. Dodatkowo dla organizatorów zamawiających wybrane zestawy grupowe przewidziano bony podarunkowe w wysokości 100-150 zł do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.10.2018
Aktualizacja: 29.10.2018