Szef dla Młodych Talentów przechodzi do kanałów cyfrowych

Udostępnij artykuł
W odpowiedzi na zawieszenie zajęć dydaktycznych sieć hurtowni Makro przygotowała ogólnodostępną, internetową akcję edukacyjną pt. „Dokształcaj się ONLINE!”. Dla młodych kucharzy, stawiających pierwsze kroki w karierze, przygotowano szereg materiałów , m.in. praktyczne wskazówki, triki i porady oraz prelekcje poprowadzone przez doświadczonych szefów kuchni oraz ekspertów programu.

Szef dla Młodych Talentów to jedyny tego typu program edukacyjny w Polsce, skierowany do młodych kucharzy. W jego ramach Makro Polska wspólnie z gronem wyjątkowych postaci świata kulinariów oraz ekspertów programu zorganizowali akcję pt. „Dokształcaj się ONLINE!”. Celem akcji jest wsparcie uczniów szkół gastronomicznych w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych oraz stworzenie okazji do zdobywania oraz pogłębienia wiedzy i umiejętności w zakresie sztuki kulinarnej.

W przygotowanych w ramach akcji materiałach dydaktycznych młodzi kucharze znajdą praktyczne wskazówki i porady, jak i teoretyczne lekcje na temat wiedzy asortymentowej. Poznają również, jak zostać kucharzem oraz jak wyglądają pierwsze kroki w tym zawodzie. Dowiedzą się także m.in. o kuchni polskiej w czasie zaborów, kulinarnej podróży Marcina Kromera i smakowitej kuchni królowej Bony Sforzy.

Zdobywając nowe kompetencje zawodowe, uczniowie zbierać mogą e-punkty za aktywność oraz napisanie testów sprawdzających wiedzę kulinarną. Na najaktywniejszych czekają nagrody oraz możliwość zakwalifikowania się do Ogólnopolskiego Testu Kulinarnego.

Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez MakroPolska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne. 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.04.2020
Aktualizacja: 16.04.2020