Tallin w dźwiękach ibis Music

Udostępnij nas na:
Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada na scenie hotelu ibis Tallinn Center wystąpiła estońska artystka Anna Kaneelina. W wydarzeniu wzięły udział lokalne media, celebryci i influencerzy z całej Europy, w tym także z Polski. To kolejne, po serii koncertów ibis Music 2019 muzyczne wydarzenie, które zapowiada przyszłoroczną kampanię marki.

Choć tegoroczna kampania ibis MUSIC zakończyła się w sierpniu na scenie Sziget Festival 2019, to pasja do muzyki marki nie przemija. Tym razem lokalne dźwięki rozbrzmiały w stolicy Estonii, w niedawno otwartym hotelu ibis Tallinn Center. Na hotelowej scenie wystąpiła Anna Kaneelina, artystka znana z magnetyzujących i eterycznych dźwięków zaczerpniętych ze świata natury. Po tym muzycznym performance scenę przejęło DJ-duo HOL. To pierwszy tego typu koncert w Tallinie, który jest jednocześnie zapowiedzią przyszłorocznej kampanii marki ibis. W imprezie wzięli udział miejscowi goście, tacy jak m.in. Anni i Tomi Rahula, Inga Tislar, Liina Ariadne Pedanik, Martti Hallik i Anett Kulbin. Nie zabrakło także gości i influencerów z całej Europy, wśród nich: YouTuberka Nadia Długosz (@nadiowa), Hanna Iluszczenko (@ihanio) z Polski czy Poussine (@poussine) i Valeriane (@valoumodeuze) z Francji.

Hotele ibis na całym świecie mają jeden cel – sprawić, aby goście poczuli się jak w domu. Pozwala to osiągnąć przytulna atmosfera w każdym z naszych obiektów, która w połączeniu z muzyką, tworzy wyjątkowy nastrój. Muzyka to nasza pasja, dlatego chcemy się nią dzielić ze wszystkimi, którzy nas odwiedzają oraz wspierać młodych artystów – mówi Madis Laid, dyrektor generalny hotelu ibis Tallinn Center.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

ibis MUSIC to międzynarodowa kampania muzyczna, którą marka ibis organizuje w swoich hotelach na całym świecie, we współpracy ze Spotify i Sony UK 4th Floor. Celem kampanii jest wsparcie wschodzących artystów w rozwoju muzycznej kariery i promocja miejscowych dźwięków poprzez organizację koncertów z muzyką na żywo. W ramach akcji przeprowadzonej w bieżącym roku, na hotelowych scenach w 17 krajach wystąpiło blisko 90 muzyków, którzy zagrali w sumie w 44 kameralnych koncertach. Finałem konkursu był festiwal Sziget 2019, na który trafiła 9 zwycięzców, w tym także reprezentant Polski – krakowski sekstet So Flow. Zwycięzcą tegorocznej rywalizacji została hiszpańska artystka Maria Yfeu, która miała szansę na udział w specjalnych warsztatach mentorskich siedzibie głównej Sony Music w Londynie. Marka ibis już szykuje kontynuację kampanii na przyszły rok.

Otwarty w połowie bieżącego roku ibis Tallin Center jest pierwszym hotelem marki w Estonii. Obiekt oferuje gościom 190 nowoczesnych i przytulnych pokoi, salę konferencyjną dla 50 osób oraz bar Charlie’s Corner serwujący warzone na miejscu piwa rzemieślnicze. Hotel jest jednocześnie pierwszym obiektem zaprojektowanym z nowego stylu wystroju marki – AGORA. Dzięki temu charakteryzuje się modułową i elastyczną koncepcją wnętrz z wykorzystaniem industrialnych elementów, które przez swoją prostotę tworzą przestrzeń zachęcającą do społecznej interakcji – tak aby goście czuli się, jak u siebie. Od lotniska obiekt dzieli zaledwie 10 minut jazdy samochodem. Do Starego Miasta, wpisanego na listę światowego dziedzictwa UNESCO, można dotrzeć w zaledwie 20 minut spacerem.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.