Targi easyFairs FOOD-to-GO w maju

Udostępnij artykuł

Od ubiegłego roku, branża małej gastronomii, ma swoją własną, wyspecjalizowaną imprezę targową – są to Targi easyFairs® FOOD-to-GO. Przemawia za tym szybki rozwój tego sektora, a przede wszystkim potrzeby właścicieli barów fast food, barów sałatkowych, lunch barów, kebab barów, sushi barów, kawiarni, pizzerii, firm cateringowych, gastronomii na stacjach paliw, hosteli, operatorów vendingowych, stołówek czy też osób poszukujących pomysłów na swój własny biznes, np. na zasadach franczyzy, które znacząco różnią się od oczekiwań szefów dużych restauracji i hoteli, dla których nie brak ofert targowych. Pragnąc więc sprostać oczekiwaniom rynku i wypełnić niszę w propozycjach targów pragniemy zaprosić również Państwa do udziału w II edycji Targów easyFairs® FOOD-to-GO, które odbędą się 18 i 19 maja w Krakowie i już teraz zapowiadają się ciekawiej niż w ubiegłym roku. Świadczy o tym udział takich znanych firm i marek jak: HJ Heinz, McCain, Primulator, Lantmannen Unibake, Lot Catering, Develey, Telepizza, Subway czy Biesiadowo.

Wystawcom, z którymi mieliśmy przyjemność przygotowywać poprzednią imprezę, podoba się przede wszystkim niespotykana dotąd w Polsce formuła organizacji targów easyFairs, której główną cechą wyróżniającą jest zapewnianie konkretnych branżowych zwiedzających, zainteresowanych nawiązaniem współpracy oraz czytelna struktura cenowa i przejrzysta, zapewniająca równorzędne zasady konkurencji zabudowa stoisk.
O sukcesie targów easyFairs® najlepiej świadczą opinie samych wystawców:

– Prezentacja na warsztatach learnShops pozwoliła na szerszy kontakt z klientami w jednym momencie co skutkowało, zwiększoną ilością wizyt na stoiku – mówi Radosław Marczyński, Country Manager Poland, Robot-Coupe

– Naszym zdaniem targi FOOD-to-GO to profesjonalnie przygotowana impreza, bardzo precyzyjnie ukierunkowana na właściwego klienta(odwiedzającego),bez zbędnego nacisku na sztuczną frekwencję w postaci np. wycieczek szkolnych. W dobrze przygotowanej hali mieliśmy zaszczyt gościć wielu obecnych i potencjalnie nowych klientów – mówi Jakub Wontek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu, Koga – Kompleksowa Obsługa Gastronomii

– Targi FOOD-to-GO spełniły oczekiwania LOT Catering jako producenta żywności – skierowane są bowiem do segmentów rynku, który zawiera odbiorców produktów LOT Catering, czyli szeroko pojętej gastronomii. Wśród odwiedzających targi przeważają przedstawiciele branży gastronomicznej, co bardzo ułatwia rozmowy handlowe. W trakcie targów nawiązaliśmy szereg kontaktów, które mamy nadzieję zaowocują w przyszłości konkretnymi zamówieniami naszych produktów. Mamy zamiar zaprezentować swoją ofertę produktową również w przyszłym roku – mówi Jolanta Walewska, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju, Lot Catering Sp. z o.o.

Jeśli zatem produkujecie lub dostarczacie Państwo:

• wyposażenie dla gastronomii i cateringu,
• maszyny vendingowe, produkty dla vendingu, dystrybutory napojów,
• urządzenia pakujące i opakowania dla dań na wynos,
• produkty, półprodukty spożywcze i dodatki do dań,
• dania gotowe i napoje,
• kanapki, snacki, przekąski,
• środki higieny i utrzymania czystości,
• rozwiązania informatyczne

Targi: 18-19 maja 2010 roku, Kraków
Więcej informacji na stronie www.easyfairs.com/ftg-polska.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.03.2010
Aktualizacja: 18.03.2010