Temat ekspresów i naturalnych dodatków do pieczywa w najnowszym Sweets & Coffee

Udostępnij nas na:
Poza tym w numerze także: Instagram jako narzędzie komunikacji oraz propozycje nowości w lodziarniach na sezon 2019. Na okładce numeru Mateusz Sielecki – dyrektor operacyjny Starbucks Polska i Adam Mularuk – prezydent marki w AmRest. Zachęcamy do reklamy kontekstowej w ramach poszczególnych działów, a tym samym efektywnej inwestycji  przekładającej się na wymierne korzyści marketingowe.

Jak w każdym wydaniu na naszych Czytelników czekać będą praktyczne wskazówki i porady dotyczące zaopatrzenia, wyposażenia i zarządzania biznesem.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym zależy na dotarciu ze swoją ofertą produktów lub usług do decyzyjnych profesjonalistów sektora HoReCa.
Uwaga! Ostatnie zlecenia na reklamę przyjmujemy do 30 kwietnia.

 

Czasopismo wydawane jest przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciela magazynów: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store, portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt – BROG B2B
Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne
664 463 066, 22 290 66 11
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.