Tomasz Chwilowicz, LUVA.menu: Nieustannie stawiamy na kreatywność i rozwój

Udostępnij nas na:
Komentuje Tomasz Chwilowicz, właściciel Jaguar, marka LUVA Handmade Menu
Sprzyjająca koniunktura ekonomiczna i rosnąca zamożność społeczeństwa przekłada się również na wzrost liczby turystów i klientów biznesowych, stwarzając doskonałe warunki dla rozwoju branży hotelarskiej. Duże znaczenie ma także wciąż poprawiająca się infrastruktura drogowa i kolejowa oraz zwiększające się zainteresowanie połączeniami lotniczymi, zwłaszcza tanimi liniami.

Znaczącą rolę odgrywają tu też wydarzenia kulturalne i sportowe. To wszystko sprawia, że pion hotelarski jest w doskonałej kondycji, a co najważniejsze – z ogromnym potencjałem dalszego rozkwitu.

Tempo i rozmach rozwoju sektora hotelarskiego zachęca do intensyfikacji działań na tym polu. Jako producent produktów HoReCa rozumiejąc, że rosnący rynek hotelarski jest w kręgu zainteresowania turystów i inwestorów, szczególną uwagę zwracam na wysoką jakość produktów, która jest fundamentem w budowaniu marki. Ponadto ważną rolę odgrywa marketing. Dlatego też wspólnie z moimi współpracownikami skupiamy się na tym, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że współczesny hotel nie jest już miejscem służącym tylko i wyłącznie do przenocowania się. Dziś gość oczekuje znacznie więcej  m.in. centrum konferencyjnego, bogatej gamy rozrywek, strefy relaksu, ale także wysokiego standardu pokoi. Staramy się sprostać rosnącym oczekiwaniom.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy z produktami LUVA Handmade Menu można było zaznajomić się na Targach Internorga w Hamburgu. Okazały się sukcesem, bowiem pozyskaliśmy niemieckiego dystrybutora. Nasze stoisko wzbudziło także duże zainteresowanie na Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro w Warszawie.

Szeroki wachlarz naszych produktów nie oznacza, że spoczęliśmy na laurach. Stawiamy na rozwój i kreatywność nieustannie wzbogacając ofertę, którą wprowadzamy na rynek branży hotelarskiej. Mam tu na myśli, m.in. bogatą gamę modeli teczek informacji hotelowej, zawieszek na klamki drzwi, notatniki, czy też pudełka do chusteczek higienicznych. Nie boimy się wyzwań i wciąż uatrakcyjniamy ofertę naszych produktów, jednocześnie gwarantując wysoką jakość ich wykonania. Współpracujemy z takimi markami, jak Hilton Polska, Intercontinental Niemcy, Radisson blu Rumunia, Steigenberger Niemcy, Romantik Hotel Niemcy, a niedawno rozpoczęliśmy współpracę z niemieckim Sheratonem. Branża hotelarska to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, zachłanna na nowości i uparcie dążąca do perfekcji. Dynamiczny rozwój turystyki i świata biznesu tylko temu sprzyja.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.