Dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto weźmie udział w organizowanym przez redakcję naszego czasopisma Świat Hoteli i portalu Horecanet.pl najważniejszym w Polsce spotkaniu hotelarzy. Zabierze głos w dyskusji pt.: „Dojrzała organizacja – nowatorskie metody i kluczowe korekty”. Tegoroczna edycja odbędzie się 11 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.
Tomasz Schweda jest pasjonatem hotelarstwa i posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży, wypracowane w międzynarodowych sieciach. Swoją przygodę z hotelarstwem zaczynał od pozycji recepcjonisty, pracując kolejno na stanowiskach: szef zmiany recepcji, kierownik recepcji oraz kierownik ds. hotelowych. Od 2011 roku zajmował stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i marketingiem w segmencie hoteli luxury. Pracując jako dyrektor sprzedaży i marketingu w sieci Mamaison Hotels & Residences, był odpowiedzialny za wyniki sprzedaży oraz działania marketingowe dwóch butikowych obiektów w Warszawie: Mamaison Hotel Le Regina oraz Mamaison Residence Diana. Od maja 2017 związany z Mercure Kraków Stare Miasto, flagowym hotelem marki Mercure w Europie, początkowo jako dyrektor operacyjny a od lipca 2019 jako dyrektor generalny, gdzie jest odpowiedzialny za prowadzenie 198-pokojowego hotelu położonego w sercu Krakowa, zarządzając pracą blisko 100-osobowego zespołu. Tomasz jest absolwentem ekonomicznej szkoły wyższej na kierunku zarządzanie o specjalności euromarketing w turystyce i hotelarstwie oraz z zakresu komunikacji w biznesie.
Ukończył również studia podyplomowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w obszarze kompetencji managerskich. Prywatnie interesuje się muzyką, gdyż sam jest absolwentem szkoły muzycznej. Gra na skrzypcach i fortepianie. Czas wolny spędza w podróżach, nieustannie poznając wyjątkowe hotele.
VIDEORELACJA Z UBIEGŁOROCZNEJ EDYCJI
XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018
Organizator – redakcja czasopisma Świat Hoteli oraz portalu Horecanet.pl – serdecznie zaprasza do udziału w czternastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy, któremu towarzyszy ósma edycja bezpłatnego konkursu dla najlepszych obiektów w Polsce – PROFIT HOTEL AWARS 2019 oraz trzecia edycja konkursu dla dostawców – SUPPLIER OF THE YEAR 2019.
W PROGRAMIE WYDARZENIA:
rzeczowe i najbardziej praktyczne wskazówki dotyczące rozwoju biznesu i unikania trudności, porady od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w niemalże rodzinnym już gronie przyjaciół i partnerów w biznesie; indywidualne i nasze autorskie rozmowy dotyczące współpracy w formule Business Speed Dating; uroczysta kolacja z Galą Profit Hotel Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019.
To wszystko odbędzie się 11 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.
WWW.PROFITHOTEL.PL
Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Organizatorem
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Karolina Stępniak
redaktor naczelna ŚWIAT HOTELI
dyrektor wydawnicza BROG B2B
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.