Trzy obiekty z grupy PHH dołączają do Best Western

Udostępnij artykuł
Hotel Hetman w Rzeszowie, Reymont w Łodzi oraz Kopernik w Olsztynie będą funkcjonowały pod szyldem marki Best Western. Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele oraz Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję, podpisali list intencyjny na wprowadzenie trzech hoteli wchodzących w skład Grupy Kapitałowej PHH do sieci Best Western Hotels & Resorts. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki.
Hotel Hetman w Rzeszowie

Po raz kolejny pokazaliśmy, że pomimo kryzysu związanego z pandemią koronawirusa Polski Holding Hotelowy nieprzerwanie inwestuje w dalszy rozwój swoich obiektów, zgodnie z założeniami biznes planu. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western doskonale pasuje do hoteli Reymont w Łodzi, Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie. Jestem przekonany, że globalna marka Best Western wzmocni pozycję wszystkich trzech obiektów na lokalnych rynkach. Mamy już spore doświadczenie we wprowadzaniu nowych brandów na polski rynek, jako pionierzy otwieraliśmy hotele pod markami: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, czy Moxy – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele.

Ostatnie miesiące, które upłynęły pod znakiem pandemii były ogromnym wyzwaniem dla całej branży. Dlatego cieszy nas fakt, że możemy się pochwalić pozytywną wiadomością jaką jest dołączenie trzech nowych obiektów. Pełni nadziei na lepszą przyszłość, wierzymy głęboko, że sytuacja związana z koronawirusem kiedyś się skończy. Przynależność hotelu do sieci daje gościom pewność najwyższej jakości, bezpieczeństwa i czystości przypieczętowaną gwarancją globalnej marki Best Western, rozpoznawalnej na całym świecie. Ponadto bycie częścią Best Western jeszcze bardziej umocni pozycję wszystkich trzech obiektów na rynkach, na których prowadzą one swoją działalność. Jestem przekonana, że hotele Reymont, Hetman i Kopernik, oferujące wysoką jakość i wspaniałą obsługę klienta, mają przed sobą wiele możliwości w branży hotelarskiej. Mocno wierzę w gościnność i hotelarzy. Nie mam wątpliwości; podniesiemy się ponownie, a pandemia nas nie powstrzyma. Nowe partnerstwa i projekty wzmacniają naszą pewność w lepszą przyszłość – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hotel Hetman, Rzeszów

Znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Dobra lokalizacja jest atutem zarówno dla klientów przybywających w celach biznesowych, jak i turystycznych. Hotel oferuje 58 przestronnych, jasnych pokoi. Część pokoi posiada także aneks kuchenny, zapewniający komfortowe warunki rodzinom z dziećmi. W hotelu znajduje się również siłownia oraz parking.

Hotel Reymont, Łódź

Położony jest w centrum miasta, w pobliżu Manufaktury, jednej ze znanych galerii handlowo-rozrywkowych w mieście. Łącznie 72 pokoje hotelowe zostały urządzone klasycznie
i wyposażone w wygodne biurka do pracy z myślą o gościach biznesowych. Rodzinny pobyt ułatwiają, przygotowane specjalnie na potrzeby małych gości, łóżeczka dziecięce oraz dostawki. Obiekt oferuje także możliwość skorzystania z usług fryzjerskich, kosmetycznych, masażu oraz bezpłatnego parkingu.

Hotel Reymont w Łodzi
Hotel Kopernik, Olsztyn

Doskonała lokalizacja w samym sercu Olsztyna, tuż obok Starego Miasta sprawia, że Hotel Kopernik jest idealnym miejscem spotkań biznesowych i pobytów wypoczynkowych. Hotel jest najnowocześniejszym Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym w mieście. Do dyspozycji gości są 83 pokoje, nowoczesne sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, klimatyczna restauracja oraz parking podziemny.

Hotel Kopernik w Olsztynie

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.06.2020
Aktualizacja: 09.06.2020