W ramach inicjatywy realizowanej we współpracy z Makro, Unilever wprowadził niższe ceny na swoje innowacyjne produkty (takie jak Dove, Surf, Sunlight i Domestos), które redukują ilość wody zużywanej przy ich stosowaniu. Porady skierowane do przedsiębiorców i klientów umieszczono w sklepach sieci Makro Cash & Carry.
Kampania Oszczędzajmy wodę dotarła do co najmniej kilkunastu tysięcy klientów, w 28 sklepach Makro oraz za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
– Za pośrednictwem naszych produktów mamy kontakt z milionami sklepów i miliardami klientów. Dzięki temu, możemy swoimi działaniami, wywoływać zauważalne zmiany społeczne – powiedział Gerald Kuehr, Chief Customer Officer Unilever.
Unilever angażuje się w pomoc osobom, które na całym świecie doświadczają niedoborów wody. Jednym ze stosowanych przez firmę rozwiązań jest redukcja jej zużycia w łańcuchu dostaw. Dzięki poprawie wydajności wykorzystywania wody w fabrykach Unilever zmniejszył zużycie na tonę produkcji o 37 proc. od 2008 roku.
W oszczędzaniu wody firma pomaga też swoim klientom. Unilever rozwija innowacyjne produkty, które redukują ilość wody zużywanej przy ich stosowaniu. Wśród przykładów można wymienić:
• Proszek piorący Sunlight 2-in-1 z technologią SmartFoam redukuje ilość wody zużywanej w trakcie płukania. Cząsteczki anti-foam usuwają ślady mydła dużo szybciej niż inne środki.
• Odżywka do tkanin Comfort One Rinse zmniejsza ilość wody niezbędnej w procesie płukania z trzech wiader do jednego.
• Mycie rąk poza domem może nastręczać różnych trudności, dlatego 2009 Unilever wprowadził w Indiach „Lifebuoy Hand Sanitizer”. Ten preparat neutralizuje 99.99 proc. bakterii na dłoniach bez potrzeby używania wody, a każda 50ml buteleczka pomaga zaoszczędzić aż 20 litrów tego życiodajnego płynu.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.