V Sweets & Coffee Forum 2019 – podsumowanie wydarzenia

Udostępnij nas na:
Najwybitniejsi profesjonaliści branży, prezesi i dyrektorzy sieci, właściciele lokali niezależnych, eksperci, osoby odpowiedzialne za zakupy oraz dostawcy produktów i usług spotkali się już po raz piąty na Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni. Cztery panele dyskusyjne, indywidualne spotkania dostawców z kupcami sieciowymi i rozstrzygnięcie konkursów Sweets & Coffee Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019 – to wszystko odbyło się 20 maja w Warsaw Marriott Hotel.

Sweets & Coffee Forum to jedyna w roku okazja do indywidualnych spotkań na najwyższych szczeblach decyzyjnych oraz mniej formalnych w gronie przyjaciół i partnerów biznesowych. To również wspaniała platforma do wymiany doświadczeń, własnych i sprawdzonych sposobów na osiąganie sukcesów, a także niezliczonych, indywidualnych, praktycznych porad.

Podczas wydarzenia odbyły się cztery bloki tematyczne. Rozmawialiśmy o aktualnej sytuacji i przyszłości rynku, trendach bio, vegan, zero waste, employer brandingu, social mediach i customer experience oraz o tym, jak nie “odlecieć w kosmos” przy tworzeniu oferty.

Pierwszy blok pt.: „Efektywny biznes w dobie regulacji, pogoń za trendami” rozpoczął Marcin Zawadzki – prezes ZP HoReCa, który opowiedział o najważniejszych regulacjach prawnych mających silny wpływ na funkcjonowanie branży. Następnie zasiadł w panelu obok: Tomasza Kruka, dyrektora operacyjnego i członka zarządu Costa Coffee Polska, Łukasza Mrowińskiego, współzałożyciela i prezesa zarządu Etno Cafe, Adama Ringera, współtwórcy, współzałożyciela i prezesa zarządu Green Caffe Nero oraz Marcina Snopkowskiego, dyrektora generalnego marki Grycan – Lody od Pokoleń. Dyskusję moderowała dyrektor wydawnicza BROG B2B – Karolina Stępniak.

Drugi blok tematyczny pt.: „Bio, vegan, zero waste – modna oferta czy symbole naszych czasów?” rozpoczął się od prezentacji Agnieszki Sadowskiej-Konczal, współzałożycielki Stowarzyszenia Zero Waste (która również uczestniczyła w dyskusji) oraz Tomasza Wajsa, business development managera firmy Tetra Pak. W dyskusji wzięli udział: Katarzyna Błażejewska- Stuhr – blogerka, psychodietetyk, autorka książek o żywieniu, James Hancock – współtwórca i współwłaściciel Organic Coffee & more, Anna Kaczor – head of category management Starbucks, Evgeniya Lugovaya – współautorka konceptu Wise Cafe i Krzysztof Rzyman – właściciel kawiarni STOR.

Trzeci blok dotyczył tworzenia oferty kawowej i był zatytułowany: „Alternatywa w ofensywie – jak nie polecieć w kosmos? ”. Prezentację wprowadzającą przygotował Marcin Michalik, ekspert rynku kawowego, założyciel Szkoły Baristów Colours od Coffee. Podczas niezwykle energetycznej dyskusji mieliśmy okazje posłuchać, Tomasza Kubiaka, menedżera handlowego na Europę i kraje wschodnie Bravilor Polska, Adriana Leszka, beverage development coordinator Costa Coffee Polska i Marcina Rurnarczyka, dyrektora sprzedaży w Hamda Trade.

Uczestnicy panelu poświęconego customer experience, employer brandingowi i social mediom, próbowali odpowiedzieć na pytanie jak efektywnie wykorzystać te narzędzia w branży sweets & coffee. W czasie dyskusji moderowanej przez Martę Panfil, współwłaścicielkę Agencji Kreatywnej Fika, swoje zdanie mieli okazję przedstawić: Krzysztof Kaliciński, business development & operations director, business trainer & coach Green Caffe Nero, Filip Kubica, współwłaściciel Chimney Cake Bakery, Anna Macnar, CEO HRM Institute, Marcin Potkański, CEO Brandish, właściciel kawiarni MItte – chleb i kawa oraz Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks Polska.

Sweets & Coffee Forum posiada także swój czytelny wymiar biznesowy. Podczas tegorocznej edycji w strefie Business Speed Dating ok. 50 osób bezpośrednio odpowiedzialnych za zakupy, wyposażenie, inwestycje itp. w sieciach spotkało się z dostawcami. To rozmowy – dające realną szansę na KONTRAKTU ROKU – odbyły się równocześnie z konferencją w specjalnie zaaranżowanej sali.

Ukoronowaniem wydarzenia, tradycyjnie, była uroczysta kolacja z Galą Sweets & Coffee Awards 2019.

SWEETS & COFFEE AWARDS 2019
kliknij, aby poznać finalistów i zwycięzców

Poznaliśmy także zwycięzców drugiej edycji konkursu dla dostawców branży Supplier of the Year 2019. Wyjątkowych trzech równorzędnych zwycięzców konkursu wybrało Jury złożone z kilkudziesięciu „kupców” uczestniczących w tegorocznej edycji Business Speed Dating. Wyróżnienie otrzymały firmy: Danone – właściciel marki Alpro, SCM – dystrybutor na Polskę produktów Monin i Vitamix oraz Wiesheu – producent pieców piekarniczo-cukierniczych.

Wyrazy wdzięczności kierujemy do Partnerów Merytorycznych: ZP HoReCa, Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste i Colours of Coffee, a także Sponsora Głównego – firmy Tetra Pak oraz Sponsora – Danone, właściciela marki Alpro.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

WWW.SCFORUM.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne
redaktor Sweets & Coffee
664 463 066, 22 290 66 11
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.