Van Dog i Papa Diego w warszawskim centrum handlowym

Udostępnij artykuł
Już od 13 maja lokale sieci zapraszają głodnych gości, odwiedzających Blue City na warszawskiej Ochocie. To drugie miejsce w Warszawie, w którym można spróbować zarówno zaskakujących Van Dogów w wersji gourmet, jak i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.

Van Dog i Papa Diego w Blue City znajdują się w strefie restauracyjnej centrum handlowego, na poziomie +2.

Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych i zaskakujących doznań smakowych. Goście restauracji spróbują Van Dogów w wersji gourmet – w menu czekają na nich m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem. Idealną przekąską są Van Fryty podawane na wiele zdumiewających sposobów, a deserem – jeden z szalonych, kolorowych freak shake’ów. Van Dog w Blue City to drugi lokal tej sieci.

Drugi z nowych lokali to Papa Diego – koncept oferujący dania kuchni meksykańskiej. Goście lokalu spróbują m.in. popularnej quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiących nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w 6 różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Fani słodyczy skosztują churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia.

To druga restauracja Papa Diego w Warszawie i 11. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu i Warszawie.

– Cieszymy się, że do naszej bogatej oferty gastronomicznej dołączyły restauracje Papa Diego i Van Dog. Klienci Blue City coraz chętniej odwiedzają strefę restauracyjną Food City – spotykają się tu ze znajomymi, jedzą rodzinne posiłki i umawiają się na biznesowe lunche. Chcą próbować różnych smaków i kuchni z całego świata, a kuchnia meksykańska i nietypowe połączenia smakowe są coraz bardziej popularne. W Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych, ale już teraz planujemy kolejne otwarcia – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Dla osób odwiedzających zarówno restauracje Van Dog lub Papa Diego, jak i kino Helios w Blue City przygotowana została promocja – 15 proc. rabatu na wszystkie dania. Od poniedziałku do piątku, do godz. 17:00 obowiązuje także zniżka -20 proc. na całe menu dla uczniów i studentów. Dodatkowo, codziennie w Papa Diego trwa inna promocja: w poniedziałek na małe nachosy za 50 proc. ceny przy zakupie dużego burrito, we wtorek – cztery tacos w cenie trzech, w środę – duże burrito w cenie małego, w czwartek – lemoniada mango gratis do trzech tacos, a w piątek tańsze zamówienie dla osób, które powtórzą z pamięci jego treść opublikowaną na stronie Papa Diego na Facebooku.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.05.2019
Aktualizacja: 14.05.2019