Warszawa: Fuego Bar & Grill by Bracia Collins oficjalnie otwarte

Udostępnij artykuł
Na mapie stolicy pojawiła się kolejna restauracja. Goście mogli odwiedzać to miejsce już w zeszłym roku, jednak pandemia spowodowała przesunięcie uroczystego otwarcia. Restauracja zlokalizowana jest przy ulicy Brackiej 18.
fot. FB restauracji Fuego

Nazwa Fuego w języku hiszpańskim oznacza ogień i doskonale oddaje klimat kulinarny naszego miejsca. Nie bez przyczyny utożsamiamy się z ogniem. Dzieje się tak za sprawą naszego pysznego kurczaka serwowanego w wyjątkowej marynacie z portugalskiej papryczki peri-peri, który rozpala do czerwoności nie tylko podniebienia, ale również zachwyt wśród klientów na całym świecie.Naszą restauracje cechuje wyjątkowy i niepowtarzalny klimat budowany z pasji do motoryzacji oraz jedzenia. Fuego Bar and Grill by Bracia Collins to nowa, bardzo atrakcyjna pozycja na kulinarnej mapie Warszawy. Goście naszej restauracji z pewnością docenią specjalne motoryzacyjne akcenty wykonywane w całości ręcznie na nasze zamówienie – czytamy na stronie Facebook restauracji.

fot. FB restauracji Fuego

W menu znajdziemy burgery w cenie od 23 do 28 zł za zestaw. Istnieje opcja kupienia Gold Burgera za 139 zł z 24-karatowym, jadalnym złotem. Lokal oferuje również steki od 25 do 70 zł (karkówkę Pimenton, antrykot sezonowany na sucho i polędwicę wołową), kurczaka peri peri (połówka kurczaka – 28 zł, jedna czwarta – 23 zł, 10 skrzydełek – 26 zł lub pierś – 19 zł). Wszystkie dania serwowane są z frytkami i sałatką colesław. Jest też kids menu.

Właścicielami restauracji są bracia: Grzegorz i Rafał Collinsowie, prowadzący program “Odjazdowe bryki braci Collins” i założyciele fundacji charytatywnej. Marka ma przygotowaną ofertę franczyzową i poszukiwani są nowi partnerzy, chcący rozwijać ten brand w innych miastach Polski.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.07.2020
Aktualizacja: 08.07.2020