Kolejny lokal sieci rozpoczął swoją działalność 14 lutego. To już 14 punkt uruchomiony pod szyldem tej marki w stolicy. Restauracja działa w nowym koncepcie wizualnym, świeżym, nowoczesnym, komfortowym dla gości. Znajduje się w Graffit Office przy na Mokotowie w Centrum Biurowym Bobrowiecka 8. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia.
Olimp to najpopularniejsza marka w portfolio Gastromall Group. To dojrzały, rozbudowany koncept, u którego podstaw leżą trzy filary: świeże jedzenie przygotowane od podstaw na miejscu przez doświadczonych kucharzy, prosty system sprzedaży – samoobsługa pozwalająca gościom na komponowanie posiłku, oraz cena – ujednolicona za 100 gramów jedzenia. Sieć liczy obecnie 86 restauracji. Dynamika otwarć utrzymuje się na poziomie kilkunastu rocznie.
Marka jest laureatem prestiżowego konkursu CEE Europa Property Retailer Award w kategorii Retailer of The year 2019, zdobyła także nominację w konkursie Retailers’ Awards 2019 w kategorii F&B Expansion Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.