Warszawa: Nowy Papa John’s już otwarty

Udostępnij artykuł
Kolejny lokal sieci znajduje się przy ul. Postępu 10. To czwarta pizzeria tej marki w stolicy. Obecnie istnieje ponad 5 tys. restauracji Papa John’s – 3,5 tys. w Stanach Zjednoczonych i 1,6 tys. w 44 krajach na całym świecie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chinach, Wenezueli, Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii, Holandii i Turcji.

Amerykańska spółka z powodzeniem rozwija swój biznes również w Rosji i na Białorusi – gdzie pizzerie spod znaku Papa John’s zyskały ogromną popularność.

Polacy uwielbiają pizze

Teraz kolej na ekspansję koncernu na polskim rynku, na którym nie bez znaczenia jest fakt, że Polacy uwielbiają pizzę – to wybór 81 proc. naszych rodaków, wg Raportu Rynek Gastronomiczny 2017, a system franczyzowy w naszym kraju jest bardzo popularny, zwłaszcza wśród małych polskich firm rodzinnych. Warto podkreślić również fakt, że mimo dużej konkurencji na rynku gastronomii, popyt na usługi gastronomiczne będzie w naszym kraju dynamicznie rósł – według analityków rynkowych coraz więcej Polaków będzie decydować się na stołowanie się poza domem lub w domu, ale bez samodzielnego gotowania.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Marka Papa John’s kontynuuje rozwój

– Jej popularność na całym świecie rośnie. To zasługa naszej misji, do której przykładamy największą wagę – Lepsze składniki. Lepsza Pizza. Mamy nadzieję, że tak jak w innych krajach Europy i świata, nasza pizza stanie się tutaj ulubionym wyborem Polaków – mówi Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western, przedstawiciel Papa John’s International na Europę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.08.2018
Aktualizacja: 17.08.2018