Warszawa w rytmie ibis Music

Udostępnij artykuł
W środę, 8 maja, na scenie ibis Warszawa Stare Miasto wystąpili Linia Nocna i Oly. Koncert wschodzących talentów to część globalnej kampanii ibis Music, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify. Obejmuje serię 44 kameralnych koncertów w 17 krajach na całym świecie. Finaliści muzycznej rywalizacji wystąpią w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019 w Budapeszcie, a zwycięzca otrzyma niepowtarzalną szansę na rozwój kariery.
Elektryzujące koncerty

Muzyka to nieodłączny element każdej podróży i pasja marki ibis, wokół której konsekwentnie koncentrujemy swoje działania. Wyróżnikiem hoteli ibis na całym świecie jest dziś to, że goście mogą w nich regularnie posłuchać muzyki na żywo – staje się ona tym samym częścią unikatowego doświadczenia z pobytu. Jako marka, chcemy także wspierać wschodzących artystów w ich dążeniu do wymarzonej kariery. Kampania ibis MUSIC to nasz sposób na realizację tego celu – mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States w Grupie Accor.

Powiew świeżości

Linia Nocna to elektroniczny duet stworzony przez Monikę Mimi Wydrzyńską i Mikołaja Trybulca. Zespół zadebiutował w czerwcu 2017 roku singlem “Znikam na chwilę”, za który otrzymali nagrodę redakcji Chillizet w plebiscycie na “Chilloutowy utwór roku 2017”. Klip ma już ponad pół miliona wyświetleń w serwisie YouTube. W marcu ubiegłego roku na rynku ukazał się debiutancki album zespołu o tym samym tytule. Krążek zdobył nominację do nagrody Fryderyki 2019 w kategorii Album Roku.

Z kolei pod pseudonimem Oly. kryje się Aleksandra Komsta, pochodząca z Nałęczowa przedstawicielka alternatywnego popu. Zadebiutowała w serwisie YouTube w 2013 roku, gdzie udostępniała swoje wykonania na autorskim kanale. Debiutancki album Oly. “Home” pojawił się w sprzedaży wiosną 2015 roku nakładem wytwórni Nextpop, a trzy lata później artystka wydała kolejny krążek o tytule “Rzeczy których nie mówię, kiedy jestem dorosła”.

W kampanii ibis Music biorą udział cztery państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na pięciu koncertach wystąpi w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów.

Agnieszka Kalinowska (Accor), Oly. oraz Stefan Potocki (Accor)

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.05.2019
Aktualizacja: 09.05.2019