Właściciel i kupiec 7 Street oraz Meat & Fit tylko na XVI Food Business Forum 2018

Udostępnij artykuł
W tym roku, tylko i wyłącznie podczas najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów, dostawcy będą mogli spotkać się z kupcem prężnie rozwijających się, ogólnopolskich sieci 7 Street – Bar & Grill oraz Meat & Fit w formule Business Speed Dating. Firma w swoim portfolio posiada już 30 lokali. W wydarzeniu będzie uczestniczył także ich właściciel – Łukasz Błażejewski. Tegoroczna, szesnasta edycja Food Business Forum 2018 odbędzie się już 24 września w Sheraton Warsaw Hotel. Na dostawców oczekiwać będzie także kilkudziesięciu innych kupców, bezpośrednio odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itp. w największych sieciach gastronomicznych w Polsce.

Już 30 marek i 50 kupców potwierdziło udział w spotkaniach z dostawcami w formule Busines Speed Dating organizowanych wyłącznie przez nasze wydawnictwo!!!
Należą do nich: 7 Street, Meat & Fit, Sfinks Polska, Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, WOOK, Fabryka Pizzy, Pub Bolek, Lepione & Pieczone, Aioli, Banjaluka, Momu, Deli Catering, Makarun, SPC, Smacznego Warszawo!, Gringo Bar, Orzo, Prowansja, Flunch, Pizza Paï, Salad&Co, Gastrofaza, Mleczarnia Jerozolimska, Bar Gdański, Bar Prasowy, Wegetariański Bar Mleczny, Restauracje zarządzane przez firmę Dobry Hotel, Bułkę przez Bibułkę, North Food, North Fish, John Burg… cdn. Każdego dnia informować będziemy Państwa o kolejnych firmach z którymi poważne rozmowy biznesowe będzie można prowadzić jedynie podczas Food Business Forum. 

Uwaga! To jedyne w Polsce spotkania w formule Business Speed Dating z gwarantowanym udziałem potwierdzonych kupców, którzy zadeklarowali uczestnictwo wyłącznie w organizowanych przez nas wydarzeniach! Tegoroczna, szesnasta edycja Food Business Forum 2018 odbędzie się już 24 września w Sheraton Warsaw Hotel.

7 Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7 Street dostarcza do swoich lokali franczyzowych produkty spożywcze produkowane pod marką własną dedykowane tylko i wyłącznie do sieci m.in. steki, żeberka, frytki, pieczywo, sosy, przyprawy i panierki. Meat & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe. Meat & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach.

LISTA AKTUALNIE POTWIERDZONYCH „KUPCÓW”
W BUSINESS SPEED DATING NA XVI FOOD BUSINESS FORUM 2018

> prosimy kliknąć aby zapoznać się ze szczegółami <

Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz k o m p e t e n t n y c h Kupców z niezależnych lokali i sieci gastronomicznych cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów.To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym w roku wydarzeniu. Już po raz siódmy na zakończenie Food Business Forum, podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards i po raz drugi – Supplier of the Year.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki szesnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć najlepsze, także organizacyjnie, wydarzenie gastronomiczne w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

WWW.FOODBUSINESSFORUM.COM


Jeżeli Państwa firmie zależy na:

•  udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
•  realnej możliwości POZYSKANIA KONTRAKTU ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– prezesów, członków zarządów sieci gastronomicznych,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.,
– właścicieli niezależnych lokali i restauracji.
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży.

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości Gastronomiczne, Sweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.
Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.08.2018
Aktualizacja: 31.08.2018