Właściciel marki LUVA Sponsorem Strategicznym XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Marka obecna na rynku od 1933 roku, znajdująca się w portfolio polskiej, rodzinnej firmy jaguargift.com, prowadzonej przez Tomasza Chwiłowicza, została Sponsorem Strategicznym najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. Podczas konferencji firma zaprezentuje swoją aktualną ofertę oraz spotka się z kilkudziesięcioma kupcami z największych obiektów niezależnych oraz sieci hotelarskich w Polsce.

Funkcjonowanie rodzinnego biznesu rozpoczęło się trzy pokolenia wcześniej, gdy w 1933 roku 19-letni Stefan Chwiłowicz – dziadek obecnego właściciela firmy, ukończył termin u mistrza rymarskiego. Jeszcze w tym samym roku Stefan rozpoczął samodzielną pracę. Jedynym dostępnym środkiem transportu – rowerem, odwiedzał gospodarstwa, w których dokonywał drobnych napraw uprzęży dla koni. W kolejnych latach stać go było już na to, by zakupić niezbędne narzędzia i w budynkach gospodarczych we wsi Ostrowąż, otworzyć zakład produkujący owe uprzęże. Początkowo zatrudnionych było jedynie kilku pracowników.

Technologia nie była skomplikowana, jednak wymagała rzemieślniczej precyzji. Uprzęże szyte były ręcznie w drewnianych ławkach przy pomocy szydła i dratwy, potem sprzedawane na targowiskach wiejskich gospodarzom uprawiającym rolę końmi. Fachu rymarskiego od Stefana uczył się Franciszek, a od niego jego syn Tomasz. Na przestrzeni lat, w miarę jak zmieniał się obraz wsi, a konie były zastępowane przez ciągniki, Franciszek szukając nowych rynków zbytu, rozpoczął produkcję galanterii skórzanej: portfeli, teczek, różnego rodzaju etui, które dostarczał do sklepów i hurtowni. Tak, jak w polu maszyny zastąpiły konie, tak w zakładzie pojawiły się maszyny elektryczne, zastępując ławki do ręcznego szycia uprzęży.

Ważnym momentem w rozwoju firmy było opracowanie przez nią w latach 80-tych technologii produkcji skórzanego tłoka do pompek, który dzięki umowie z fabryką rowerów Romet znalazł się w każdej polskiej pompce do roweru czy samochodu. Denominacja złotego, która nastąpiła w latach 90-tych dała polskim rzemieślnikom prezent w postaci popytu na setki tysięcy skórzanych podkówek i portfeli do monet. Śmiało można rzec, że życie firmy przez dziesiątki lat związane było z potrzebami i historią kraju.

Na przestrzeni lat podmiot gospodarczy się zmieniał, lecz rodzinna tradycja i pasja do skórzanego rzemiosła pozostała niezmienna.

– Gdy rówieśnicy bawili się w piaskownicy, ja będąc dzieckiem bawiłem się skrawkami skór w warsztacie mojego ojca, doskonale pamiętam ten piękny zapach skóry, nie potrafiłbym robić nic innego – mówi Tomasz Chwiłowicz.

Współcześnie prowadzona przez niego firma zajmuje się produkcją galanterii skórzanej własnej marki Persona, którą sprzedaje jako biznesowe upominki klasy premium. Firma została wielokrotnie nagrodzona jako najlepszy producent branży reklamowej, a jej produkty corocznie wyróżniane są podczas targów branżowych. Aktualnie JaguarGift obecny jest na wszystkich rynkach europejskich, wciąż poszukuje nowatorskich i oryginalnych pomysłów, patentując opracowane przez siebie wzory. Oprócz produkcji pod własna marką, firma od lat wytwarza również produkty dla innych marek.

Dostrzegając potencjał branży HoReCa, od jednego ze swoich niemieckich klientów nabyła markę kart menu LUVA. Przykład ten pokazuje, jak mogą się rozwijać polskie rodzinne przedsiębiorstwa, bez kompleksów znajdując dla siebie miejsce na europejskim rynku.

– Wierzymy, że nasza pasja do tworzenia pięknych i praktycznych przedmiotów ze skóry, zaowocuje produktami, które będą przez klientów podziwiane i pożądane – podsumowuje Tomasz Chwiłowicz.

!!! TYLKO TERAZ !!!
NAJLEPSZE LOKALIZACJE STOISK
MOŻLIWIE NAJNIŻSZE CENY
> prosimy kliknąć po informacje <

Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z niezależnych obiektów i sieci, cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy. Wydarzenie, co roku gromadzi ok. 400 osób. To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele niezależni;  prezesi, dyrektorzy oraz kupcy z sieci hotelarskich, wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym wydarzeniu.

Już po raz siódmy na zakończenie XIII FORUM PROFIT HOTEL 2018, podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród PROFIT HOTEL AWARDS 2018 i po raz drugi SUPPLIER OF THE YEAR 2018.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. To także jedyne wydarzenie tego typu w Polsce, z gwarantowanym udziałem potwierdzonych kupców, którzy deklarują uczestnictwo wyłącznie w organizowanych przez nas wydarzeniach! Ponadto dzięki już trzynastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane oraz oczekiwane przez branżę wydarzenie hotelarskie w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

TEGOROCZNA EDYCJA FORUM PROFIT HOTEL
12 GRUDNIA, MARRIOTT WARSAW HOTEL!

Jeżeli Państwa firmie zależy na:
•  udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań z kompetentnymi kupcami na temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
•  realnej możliwości POZYSKANIA KONTRAKTU ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– prezesów, członków zarządów, dyrektorów w sieciach hotelarskich,
– kupców – menadżerów bezpośrednio odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje, inwestycje itd.,
– właścicieli niezależnych lokali i restauracji.
• udziale w najważniejszym w roku i oczekiwanym wydarzeniu dla branży.
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości Gastronomiczne, Sweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.07.2018
Aktualizacja: 10.10.2018