Wojciech Liszka i Krzysztof Celuch w European Advisory Council MPI

Udostępnij nas na:
Od stycznia br. dwaj Polacy – Wojciech Liszka, na co dzień owner & CEO firmy Z—Factor oraz Krzysztof Celuch, założyciel Celuch Consulting, pełnomocnik rektora w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji – zasiadają w międzynarodowych strukturach Meeting Professionals International. Organizacja ta działa na rzecz rozwoju branży spotkań na świecie.

Wojciech Liszka i Krzysztof Celuch jako jedyni przedstawiciele Polski zasiądą w European Advisory Council – komórce doradczej Meeting Professionals International na rynku europejskim. W jej ramach swoim doświadczeniem i wiedzą włączą się w działania wyznaczające kierunki rozwoju i umacniania pozycji organizacji w Europie.

MPI to międzynarodowa organizacja wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych działająca na rzecz rozwoju branży spotkań na świecie. Aktualnie posiada 18 tysięcy członków, którym zapewnia wsparcie w rozwoju zawodowym, umożliwia dostęp do biznesowych kontaktów, dostarcza wiedzę i otwiera możliwości zawodowe.

ŚWIAT HOTELI
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Zarówno Krzysztof Celuch, jak i Wojciech Liszka pracują na rzecz rozwoju MPI od wielu lat. Krzysztof Celuch jest między innymi założycielem MPI Poland Club. Wojciech Liszka swoim dotychczasowym zaangażowaniem na rzecz organizacji zapracował w ubiegłym roku na prestiżowy tytuł Rise Award Member of the Year – to nagroda dla osób, które szczególnie angażują się w rozwój tej organizacji i aktywnie działają na rzecz międzynarodowej branży spotkań.

– Cieszę się, że po wielu latach zaangażowania w prace MPI na terenie Polski zaproszono mnie do udziału w kształtowaniu struktur tej organizacji na poziomie europejskim. To dla mnie wielkie wyróżnienie, a jednocześnie wyzwanie. To także szansa na umocnienie relacji biznesowych i na dalszy rozwój prowadzonej przez mnie firmy Z—Factor na kolejnych rynkach w Europie – mówi Wojciech Liszka, którego firma również dzięki kontaktom nawiązanym poprzez Meeting Professionals International istnieje już na 17 europejskich rynkach w tym w Polsce. Jej dynamiczny rozwój dotyczy gównie flagowego produktu Demand Outlook – systemu monitorującego rynek spotkań oraz Competition Shopping – rozwiązania pozwalającego na optymalizację wycen w segmencie spotkań. Aktualnie Z—Factor planuje wejście na kolejne rynki, a tylko w ubiegłym roku rozpoczął działalność w Grecji, Serbii, Rosji oraz na Białorusi.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.