Współtwórca i współwłaściciel Organic Coffee na V Sweets & Coffee Forum 2019

Udostępnij artykuł
James Hancock weźmie udział w panelu dyskusyjnym pt.: „Bio, vegan, zero waste – modna oferta, czy symbole naszych czasów?” podczas V Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni Sweets & Coffee Forum 2019. Wydarzenie odbędzie się 20 maja w Warsaw Marriott Hotel. Organizator: czasopismo Sweets & Coffee i portal Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie!

James Hancock to z pozoru spokojny, flegmatyczny Anglik, jednak w głębi duszy pomysłowy, obdarzony fantazją i odwagą, Polak. Przeszedł renomowany międzynarodowy program menadżerski Vita Futura w korporacji hotelarskiej Starwood, gdzie również współtworzył usprawnienia procesów operacyjnych jako Six Sigma Green Belt. Doświadczenie w branży HoReCa zdobył również podczas pracy w Sodexo, gdzie był odpowiedzialny m.in. za rozwój usług cateringu zbiorowego, a także w czterogwiazdkowym hotelu Holiday Inn, gdzie zarządzał licznym zespołem sprzedażowym. Pracując w międzynarodowych strukturach największej globalnej firmy certyfikacyjnej Bureau Veritas, zdobył teoretyczną wiedzę z zakresu żywności organicznej, metod jej uprawy, hodowli oraz sposobów certyfikowania. Uczestniczył także w projekcie implementacji usług certyfikacji ekologicznej w kilku krajach Europy, również w Polsce. Wychowany w duchu budowania świadomości zdrowego stylu życia oraz odżywiania się, miał okazję poznawać temat także przez wiele lat od strony konsumenta. Interesuje się zabytkowymi samochodami oraz od niedawna również motocyklami.  W 2014 roku wraz z Eweliną Błaszczyk stworzył koncept Organic Coffee & more. Kawiarnie Organic Coffee to jedyny taki koncept na rynku europejskim. Oferują ekologiczne napoje: kawę z różnymi rodzajami mleka do wyboru, herbatę, smoothies z warzyw i owoców, koktajle, lemoniady oraz świeżo wyciskane soki, a także ekologiczną żywność: przygotowywane na miejscu kanapki, jogurty oraz lekkie dania lunchowe: tarty, warzywa z taboule i zupę dnia. Zachęcający jest również fakt, że mimo dwu- lub trzykrotnie wyższych cen produktów organic, ceny w kawiarniach są standardowe, sieciowe. Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym oraz Fairtrade kosztuje siedem zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 10-15 zł, zupa to koszt 10 zł. W określone dni wszystkie kawy są 50 proc. tańsze. Kawiarnie oferują ekologiczną żywność również bezglutenową, bez cukru czy też wegańską.

BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca m.in. czasopism Sweets & Coffee, Nowości Gastronomiczne oraz portalu www.horecanet.pl serdecznie zaprasza wszystkich do udziału w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży V Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni i Piekarni Sweets & Coffee Forum 2019, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie Sweets & Coffee Awards 2019.

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt:
biuro@brogb2b.pl

Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji Lila Weneda w Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Sweets & Coffee Awards 2019 i Supplier of the year 2019
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji IV Sweets & Coffe Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia!

WWW.SCFORUM.PL

Organizator: BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in. czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt – BROG B2B
Milena Kaszuba-Janus, redaktor rynku gastronomicznego
664 463 066
m.kaszub@brogb2b.pl

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.04.2019
Aktualizacja: 30.04.2019