Wybrano dyrektora generalnego Seaside Park Hotel

Udostępnij artykuł
Grupa doradcza hotelAG, odpowiedzialna za budowę i zarządzanie powstającym w Kołobrzegu hotelem Seaside Park, powierzyła funkcję dyrektora generalnego Krzysztofowi Kraskowskiemu. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na III kwartał tego roku.

Krzysztof Kraskowski posiada duże doświadczenie w branży. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w dziale Front Office hotelu The Ritz-Carlton Powerscourt w Irlandii oraz Ritz-Carlton Wolfsburg w Niemczech, gdzie w latach 2007-2014 pełnił początkowo funkcję Guest Service Agenta, a następnie Guest Service Managera oraz Club Lounge Managera. W hotelu Hyatt Andaz w Londynie w latach 2014-2015 ponownie objął funkcję Guest Service Managera. Po powrocie do Polski w 2016 roku związał się z condohotelem Golden Tulip Międzydroje Residence jako Deputy Manager, aby następnie awansować na stanowisko General Managera.

– Seaside Park Hotel w Kołobrzegu to wyjątkowy projekt, dlatego tak ważne było dla nas, aby za jego sterami stanęła osoba, która pokieruje nim zgodnie z naszą wizją i założeniami – mówi Rafał Abramczyk, CEO hotelAG. – Krzysztof posiada nie tylko duże doświadczenie managerskie i znajomość rynku lokalnego, ale także reprezentuje w swojej codziennej pracy wartości biznesowe, na które jako hotelAG stawiamy. Cieszymy się, że Krzysztof zdecydował się dołączyć do naszego zespołu.

Seaside Park Hotel Kołobrzeg to 391-pokojowy projekt hotelowo-apartamentowy, położony w pierwszej linii brzegowej. Część hotelowa, obejmująca 210 pokoi, sprzedawana jest systemie condo. Pozostałą część kompleksu tworzą apartamenty prywatne, te położone na ostatnim szóstym piętrze – z tarasem na dachu. W części ogólnodostępnej powstaje restauracja, kawiarnia, strefa wellness & spa z gabinetami zabiegowymi, saunami i 25-metrowym basenem sportowym, a także profesjonalne centrum fitness. Dla gości biznesowych przeznaczono część konferencyjną o łącznej powierzchni 200 mkw., na którą składają się trzy sale z możliwością łączenia. Unikatową na skalę Polski atrakcją z pewnością będzie ścianka wspinaczkowa, która powstanie w 24-metrowym hotelowym atrium.

Otwarcie zaplanowane jest na III kwartał tego roku. Inwestorem jak i operatorem hotelu jest Seaside Park. Spółka ta wchodzi w skład grupy kapitałowej budującej również hotel Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. W planach jest także budowa hotelu w Zakopanem. Zarządzanie wszystkimi projektami na zasadzie asset&project management powierzono grupie doradczej hotelAG.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.01.2019
Aktualizacja: 17.01.2019