XVII Targi Franczyza 2019 – ponad 200 pomysłów na biznes

Udostępnij artykuł
W dniach 17-19 października 2019 roku w Warszawie odbędą się największe w Europie Środkowo – Wschodniej i drugie w Europie po tych w Paryżu – Targi Franczyzy. Podczas tegorocznego wydarzenia zostanie zaprezentowanych ponad 200 pomysłów na biznes pod znaną marką. Nasze czasopismo Nowości Gastronomiczne i portal Horecanet.pl objęły targi patronatem medialnym.

To największa liczba wystawców od czasu pierwszej edycji Targów, które odbyły się 17 lat temu. Wydarzenie cieszy się też dużym zainteresowaniem po stronie osób szukających pomysłu na własny biznes. W ubiegłym roku liczba przedsiębiorców zainteresowanych działalnością pod znaną marką wyniosła ok. 7 tys. W tym roku spodziewamy się jeszcze lepszej frekwencji po stronie odwiedzających. Szacujemy, że większa liczba wystawców przyciągnie ok. 8 tys. potencjalnych franczyzobiorców. ,

Dzięki Targom Franczyzy osoby szukające pomysłu na własny biznes mogą w jednym miejscu spotkać się z przedstawicielami firm franczyzowych z różnych branż z Polski i z zagranicy, poznać zasady inwestycji w biznes i zasady współpracy licencjackiej z daną marką. Już teraz możemy potwierdzić obecność na Targach m.in. sieci McDonald’s, Biedronka, Auchan, Subway, Sphinx, Santander Bank Polska, SO!COFFEE, Żabka, Lodolandia, Tel Aviv, Monetia, Nest Bank, Blinkee.city, pizzerie Stopiątka, Carrefour, Intermarche, Pollini, Furla, Wólczanka, Vistula, W.Kruk, 5.10.15, PSB Mrówka, Bank Millennium.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Branża spożywcza i gastronomiczna od lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku franczyzy pod względem liczby placówek i sieci licencyjnych. Według Raportu o franczyzie w Polsce z 2018 r., na ponad 83 tys. wszystkich punktów franczyzowych, prawie 41 tys. należy do branży spożywczej. Jeśli chodzi o gastronomię, to stanowi ona najważniejszą branżę wśród firm franczyzowych. Obecnie spośród prawie 1300 marek licencyjnych, ponad 200 to marki gastronomiczne. Franczyza od lat jest istotną gałęzią biznesu w Polsce, która ciągle się rozwija. Stanowi podstawę działania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie punktów licencyjnych, które funkcjonują w ramach sieci franczyzowych jest w Polsce ponad 83 000.

Jak co roku podczas Targów Franczyzy odbędzie się Forum Szkoleniowe, czyli cykl wykładów o franczyzie i biznesie. Menedżerowie firm franczyzowych, eksperci i znani biznesmeni opowiedzą o najważniejszych kwestiach związanych z biznesem. Uczestnicy targów będą mogli poznać istotę franczyzy, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze pomysłu na biznes i ile można na nim zarobić. Swoją wiedzą podzielą się specjaliści ds. franczyzy i ludzie biznesu. W ubiegłych latach w Forum Szkoleniowym wziął udział m.in. Michał Niemczycki, Jarosław Kuźniar i Piotr Kuczyński. W tym roku gościem specjalnym będzie Roman Młodkowski, współtwórca i redaktor TVN CNBC i TVN24, który opowie o innowacjach w biznesie i skutecznej konkurencyjności.

Adresatami Targów Franczyzy są przedsiębiorcy, właściciele firm, osoby, które planują założyć własną firmę i poszukujące ciekawych oraz sprawdzonych pomysłów na biznes. Targi pomysłów na biznes w Warszawie stanowią też ważny element promocji Polski na europejskim rynku franczyzy. Jest też ważnym wydarzeniem w polskim biznesie i okazją do spotkania przedsiębiorców oraz menedżerów firm franczyzowych.

XVII Targi Franczyza 2019 odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki w dniach 17-19 października w godz. 10.00-17.00 (czwartek, piątek) i w godz. 10.00-15.00 (sobota). www.franczyza.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.10.2019
Aktualizacja: 15.10.2019