Z hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto na Sziget Festival 2018

Udostępnij artykuł
Już dziś, 2 sierpnia, zwycięzcy konkursu “Get to Sziget” wraz z ambasadorami kampanii – Mattią i Eliem z zespołu BEMY, wyruszyli z hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto w dwutygodniową, muzyczną podróż, której celem jest Sziget Festival 2018, odbywający się w Budapeszcie. Zlokalizowany w samym sercu miasta hotel, posiadający 120 komfortowo wyposażonych pokoi, zaprojektowanych w nowoczesnym standardzie Sweet Room, nieprzypadkowo stał się pierwszym przystankiem na trasie wyprawy. Mattia i Elie z zespołu BEMY zainaugurowali ją akustycznym występem dla zaproszonych gości.

Pierwszy przystanek: ibis Gdańsk Stare Miasto
Częścią zadania konkursowego, z jakim musieli zmierzyć się uczestnicy, było zaplanowanie kreatywnej trasy dojazdu do Budapesztu. Miała ona przebiegać przez 7 z 25 zaznaczonych na mapie miast, w których znajdują się hotele rodziny ibis. Na pierwszy przystanek trasy nieprzypadkowo wybrano więc Gdańsk. Zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii „Get to Sziget”, Mattia i Elie Rosinscy oraz przedstawiciele Grupy Hotelowej Orbis, odpowiedzialni za całą inicjatywę, spotkali się 1 sierpnia w hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto, aby zainaugurować rozpoczynającą się, muzyczną przygodę – akustycznym występem członków zespołu BEMY.

– Jesteśmy dumni z tego, że hotel ibis Gdańsk Stare Miasto znalazł się na trasie podróży w ramach kampanii „Get to Sziget”. Muzyka, jako pasja marki jest nam szczególnie bliska, o czym doskonale wiedzą nasi goście. Doceniają nas oni przede wszystkim za komfort i doskonałą lokalizację hotelu. Bliskość głównych atrakcji turystycznych i punktów komunikacyjnych sprawia, że mogą bez przeszkód korzystać z magii miasta. Cieszę się, że możemy się tym podzielić również z uczestnikami wyprawy „Get to Sziget” – mówi Katarzyna Gudalewicz, dyrektor hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO HOTELARZY
> link do aktualnego numeru <

#ibisSziget, czyli dwa tygodnie wypełnione muzyką
Do konkursu organizowanego w ramach kampanii „Get to Sziget” mogli się zgłaszać zarówno indywidualnie, jak i w grupach do trzech osób, mieszkańcy 10 państw Europy Wschodniej: Polski, Czech, Słowacji, Słowenii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii, Węgier, Litwy i Łotwy. Główne zadanie konkursowe polegało na nagraniu krótkiego filmu, który miał przekonać głosujących, że to właśnie jego autor powinien wyruszyć w muzyczną, wakacyjną podróż. Lucie i Kacka z Czech oraz Kende z Węgier przygotowali materiały video, które zdaniem głosujących i jury okazały się najlepsze, dlatego to właśnie oni wyruszyli w trasę z ambasadorami kampanii – Mattią i Eliem z zespołu BEMY. Podczas podróży skomponują oni dedykowany utwór, którego premiera będzie miała miejsce na Europe Stage Presented by ibis podczas Sziget Festival 2018. Do piosenki powstanie również teledysk, będący zapisem wrażeń z wyjazdu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.08.2018
Aktualizacja: 02.08.2018