Zdrojowa z Teslą promuje elektromobilność

Udostępnij artykuł
Dzięki współpracy, goście trzech hoteli w Kołobrzegu należących do sieci – Marine Hotel, Diune Hotel oraz Sand Hotel – mieli okazję przetestować w lipcu luksusowe samochody. Kolejna taka okazja będzie 24-27 sierpnia w świnoujskim Radisson Blu Resort.

Korzystanie z elektrycznych samochodów nie tylko jest korzystne dla środowiska, ale też przynosi spore oszczędności. W ramach bezpłatnych jazd próbnych, goście kołobrzeskich hoteli tylko przez cztery dni przejechali prawie 800 km. Pokonanie takiego dystansu najnowszym modelem Tesli  – i zużycie 223 kWh – kosztowało niecałe 100 zł. Gdyby taki dystans przejechać zwykłym samochodem, za benzynę trzeba byłoby zapłacić ok. 500 zł.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO HOTELARZY
> link do aktualnego numeru <

Renata Sobczyńska, dyrektor ds. komunikacji sieci Zdrojowa Hotels zaznacza, że lipcowe jazdy próbne to kolejny element współpracy Zdrojowej Hotels z innowacyjnym producentem samochodów Tesla. W 2017 roku rozpoczęliśmy montaż w naszych hotelach ładowarek do samochodów elektrycznych, które pozwalają naładować pojazd napędzany prądem w ciągu 3-4 godzin i przejachać nawet 500 km. Tym samym, podróż tego typu samochodem do Kołobrzegu np. z Warszawy czy Wrocławia staje się  osiągalna, bo po drodze również można uzupełnić energię– mówi Sobczyńska. I podkreśla, że współpraca z Teslą wpisuje się w program Zdrojowa Eco Friendly.

Obecnie wszystkie hotele należące go grupy Zdrojowa Hotels wyposażone są w specjalne stacje ładowania dla samochodów elektrycznych – Tesla Destination Charger oraz pasujące do większości elektrycznych aut Universal Connectors (Type 2).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.08.2018
Aktualizacja: 13.08.2018