Zjedz.my – portal i aplikacja do rezerwacji stolików online, coraz bardziej popularne

Udostępnij artykuł
Jest największym, najbardziej przyjaznym i najlepiej przygotowanym portalem do rezerwacji stolików online w restauracjach w Polsce. Platforma działa już kilka miesięcy i nieustannie rozszerza swoją ofertę o kolejne restauracje w całym kraju. Pomimo iż portal, jak i aplikacja zjedz.my są stosunkowo nowym rozwiązaniem, odzew rynku gastronomicznego, jak i klientów jest bardzo duży i pozytywny.

Klienci, jak i restauratorzy chwalą Zjedz.my za łatwość i szybkość obsługi, za sprawne działanie
i komfort, jaki przynosi na co dzień. Platforma, jak i aplikacja są coraz bardziej popularne w Polsce. Restauracje same zgłaszają się, by być częścią portalu, a o te, których brakuje w ofercie, zabiegają klienci w przesyłanych mailach. Zjedz.my posiada już dziesiątki tysięcy zarejestrowanych użytkowników i skupia coraz większą społeczność w Internecie, na serwisach społecznościowych.

Goście restauracji cenią sobie komfort, że mogą zarezerwować stolik z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, nawet w nocy, będąc w pracy, stojąc w korku czy robiąc zakupy, gdyż rezerwacja zajmuje niecałą minutę. Jest im miło, gdy stolik czeka na nich w restauracji, obsługa wita ich po imieniu, a wszelkie dodatkowe życzenia podane przy dokonywaniu rezerwacji czy prośba o wystawienie faktury na podane w panelu dane są spełniane bez dodatkowych formalności.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dla restauracji istotne jest, że portal sprawnie działa, jest prosty i intuicyjny, gromadzi szeroką społeczność i jest miejscem skupiającym branżę gastronomiczną. Daje możliwość pokazania swojej oferty na tle danego miasta, jak i całej Polski, wyjścia naprzeciw klientom zarówno tym z kraju, jak i za granicy.
Właściciele i menadżerowie chwalą sobie rozwiązanie, które oferuje Zjedz.my, gdyż pomaga im to w zarządzaniu restauracją: z wyprzedzeniem wiedzą o rezerwacjach, otrzymują mniej telefonów i wiadomości z pytaniem o wolny stolik (dzięki przekierowaniu klientów na swój profil na Zjedz.my), mają pełną kontrolę nad rezerwacjami i możliwość ich podglądu w czasie rzeczywistym przez całą dobę z dowolnego urządzenia. Mają dostęp do różnych statystyk na swoim profilu, a co najważniejsze przez portal zyskują nowych gości i lepiej poznają aktualnych. Posiadają bazę gości, dowiadują się, kiedy lubią przychodzić, jakie mają przyzwyczajenia i preferencje i mogą budować z nimi długofalowe relacje.
Zjedz.my pomaga również zmniejszyć koszty reklam online, dając możliwość wykorzystania portalu, jako kanału do prowadzenia kampanii marketingowych, skierowanych do użytkowników z całej Polski.
Z tych wszystkich narzędzi restauratorzy korzystają już teraz, a to dopiero początek uruchamiania zaplanowanych funkcji portalu.

Tekst powstał we współpracy z Zjedz.my.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.02.2020
Aktualizacja: 04.02.2020