Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku jury doceniło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. W kategorii Turystyka i rekreacja również przyznano nagrodę.
Ogłoszenie wyników odbyło się 7 grudnia, w trakcie uroczystej gali, poprowadzonej przez Patryka Kuniszewicza. Jurorzy, już po raz trzeci, w kategoriach głównych oraz sektorowych mogli przyznawać Złote, Srebrne oraz Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote. W tej edycji konkursu, grupie jurorów przewodniczył Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsung Polska.
Już po raz drugi w ramach konkursu Złote Spinacze przyznana została Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, który ponownie zdobyła agencja Big Picture. Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla GWIAZDY PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.
Po raz pierwszy w historii konkursu Złote Spinacze, przyznana została nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse oraz Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt Electric Explorer African Challenge 2018.
W kategorii Turystyka i rekreacja BRĄZOWYM SPINACZEM nagrodzono projekt: Zdobądź pracę marzeń z EF Polska – Remarkable Ones, Social Leaders, Education First Polska.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.