Zmiany na stanowiskach i awanse w Louvre Hotels Group

Udostępnij nas na:
François Delattre od marca br. pełni funkcję Director Integration Managment sieci Louvre Hotels Group w Polsce. Zastąpił Sébastiena Denier, który z kolei objął stanowisko Vice President of International Operations – Subsidiaries. Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska, natomiast dotychczasowa Beata Nawrot, objęła obowiązki Topline Director Germany LHG. Do zespołu dołączyła również Martyna Wtykło jako Purchasing Managera na Polskę i Niemcy.

François Delattre z siecią LHG jest związany od ponad 11 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroko, Brazylii czy Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim, a obecnie przejął nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Będzie także kontynuował swoje pozostałe projekty integracyjne, które są w toku.

François Delattre zastąpił na tym stanowisku Sébastiena Denier, który z kolei objął stanowisko Vice President of International Operations – Subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce. Sebastien łączy znajomość rynku wschodnioeuropejskiego z międzynarodową wiedzą ekspercką, związaną z wieloletnią pracą w hotelach franczyzowych, zarządzanych i własnościowych. Sebastien specjalizuje się w optymalizacji kosztów, rozwijaniu przychodów oraz repozycjonowaniu hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach.

Przez ponad 20 lat pracował dla największych międzynarodowych sieci hotelowych, obejmując różne
stanowiska, m.in. dyrektora generalnego hotelu lub wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-
Wschodniej. Przed dołączeniem do Louvre Hotels Group był związany z Accor oraz InterContinental Hotels Group, zarządzając hotelami w Europie i Azji.

Paulina Kalinowska została nową dyrektor sprzedaży na Polskę. Od 1 lipca 2017 była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie, jako ekspert w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji, może pochwalić się wieloma sukcesami zawodowymi na swoim koncie. W trakcie pracy z Accor i Louvre Hotels Group, zdobyła szerokie doświadczenie branżowe. Paulina objęła nowe stanowisko 1 kwietnia, a jej głównym zadaniem jest rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Dodatkowo zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach.

Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę w Louvre Hotels Group, objęła obowiązki Topline Director Germany LHG. Związana jest z pracą w hotelarstwie i działem sprzedaży od ponad 20 lat. Pracowała kolejno dla największych sieci w Polsce, takich jak: Accor czy Starwood Hotels. W latach 2009 – 2015 była członkiem Komisji Kategoryzacyjnej przy Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu i zajmowała się pracą dydaktyczną na Uniwersytecie Poznańskim oraz WSB w Poznaniu. W 2015 roku rozpoczęła swoją współpracę z LHG. Po blisko trzech latach sukcesów związanych z osiągniętymi wynikami sprzedażowymi, podjęła się kolejnego wyzwania w ramach grupy LHG w Niemczech. Na nowym stanowisku odpowiedzialna jest za wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój przychodów hotelowych sieci LHG w Niemczech. Swoją wiedzę wykorzystuje także we wdrażanych działaniach marketingowych, PR-owych i CSR-owych.

– Moim głównym celem jest rozwinięcie przychodów hotelowych obiektów należących do
Grupy LHG na rynku niemieckim oraz wzrost poziomu rozpoznawalności marek należących do grupy – powiedziała Beata Nawrot. – Wprowadzanie nowych projektów i rozwinięcie nisz rynkowych, przy wsparciu zespołu pracowników hoteli i biura regionalnego, to jedno z głównych założeń naszego planu – dodała.

Martyna Wtykło dołączyła do zespołu Louvre Hotels Group we wrześniu 2018, obejmując
stanowisko Purchasing Managera na Polskę i Niemcy. W tej roli odpowiedzialna jest m.in. za implementację globalnej polityki zakupów, a tym samym centralizację zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach. Martyna posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży Retail oraz HoReCa. Zanim rozpoczęła współpracę z siecią Louvre, pracowała jako Kupiec w niemieckiej sieci dyskontów Lidl Polska, gdzie w ramach zarządzania kategorią produktów, z sukcesem wprowadzała na rynek polski i zagraniczny produkty od polskich dostawców oraz realizowała CSR-owe projekty i akcje tematyczne. Wcześniej pracowała dla francuskiego lidera w branży Facility Management, w firmie Sodexo Polska On-Site Services. Martyna Wtykło jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Agricultural University of Athens w Grecji.

– W LHG chciałabym wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie, zdobyte w liczących się dużych, międzynarodowych organizacjach i zaproponować dopasowane do Louvre rozwiązania. Bardzo cieszę się na wyzwania, które czekają na mnie w tej firmie! – powiedziała Martyna Wtykło.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.