Zmiany w Blycolin Textile Services

Udostępnij artykuł
Po przeszło 10 latach obecności na ulicy Pułkownika Dąbka 17, z dniem 2 lipca 2018 roku firma Blycolin przeniosła swoją siedzibę do nowo wybudowanego biurowca, położonego przy ulicy Ciepłowniczej 28 w Krakowie. Zbiegło się to w czasie ze zmianą na stanowisku dyrektora zarządzającego. Od września bieżącego roku stery w firmie przejął Krzysztof Żłobiński.

Przeniesienie siedziby firmy podyktowane było rosnącymi potrzebami na nowoczesną przestrzeń biurową i magazynową. Nowy obiekt ma za zadanie zapewnić odpowiedni komfort pracy i zaoferować rozwiązania, przez które obsługa klientów Blycolin będzie jeszcze bardziej efektywna. Przeprowadzka odbyła się sprawnie i bez problemów, dzięki czemu funkcjonowanie biura nie zostało przerwane nawet na jeden dzień. Tą sytuację doceniło już wielu klientów, którzy pochlebnie wypowiadają się na temat nowej siedziby. Dodatkowo nowa lokalizacja bliżej zabytkowego centrum miasta podnosi prestiż wśród krakowskich przedsiębiorstw.

Pojawienie się nowego Dyrektora Zarządzającego miało na celu również wzmocnienie działu handlowego Blycolin. Krzysztof Żłobiński rozwinął swoja karierę oraz zdobył doświadczenie w kilku europejskich państwach. Zarządzał wieloma przedsiębiorstwami i strukturami sprzedaży, a przy tym skutecznie przyczynił się do ich rozwoju. Dzięki temu Blycolin, które od początku było pionierem na rynku, umacnia swoją pozycję lidera wynajmu tekstyliów hotelowych.

Życzymy firmie Blycolin Textile Services dalszej ekspansji na polskim rynku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.11.2018
Aktualizacja: 27.11.2018