Znana marka hotelowa sponsorem młodych piłkarzy

Udostępnij nas na:
Marka Campanile, należąca do Grupy Louvre Hotels, rozpoczęła właśnie współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź, który jest klubem partnerskim AKS SMS ŁÓDŹ. W jego barwach grają obecnie cztery grupy treningowe chłopców w wieku od pięciu do 14 lat. Z końcem listopada, szkółka została odznaczona Certyfikatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia – Polska w łódzkim hotelu Campanile, padła propozycja współpracy, którą obie strony chętnie podjęły. Marka Campanile zobligowała się do dostarczania zapasów wody na treningi dla klubowiczów – w zamian logotyp marki został zamieszczony na strojach klubowych wszystkich zawodników.

ŚWIAT HOTELI: październik – listopad 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Wsparcie najmłodszych w realizacji ich marzeń o sportowej karierze to dla Campanile oraz całej Grupy Louvre Hotels ważny temat – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. Współpraca z klubem to kontynuacja działań w sferze akcji CSR Kids our Future, która wystartowała w tegoroczne wakacje a zakończyła się wczesną jesienią z pełnym sukcesem – dodaje Danuta Marcinkowska.

Sport oraz zachęcanie do aktywności fizycznej, to elementy, które odgrywają ważną rolę w strategii Louvre Hotels Group. Runmageddon, Poland Business Run czy Sport Zone to tylko wybrane ścieżki do szerzenia zainteresowania sportem, zarówno wśród swoich pracowników, jak również wśród gości hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classse oraz Metropolo by Golden Tulip.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.