Znany inwestor otworzy Radisson Blu Resort na Mazurach

Udostępnij artykuł
Firma Europlan podpisała umowę z Radisson Hotel Group na budowę nowego Radisson Blu Resort w Polsce. Położony na Mazurach hotel będzie dysponował m.in. własną przystanią i parkiem wodnym. Otwarcie planowane jest na trzeci kwartał 2020 roku.

Wraz z tą inwestycją, liczba hoteli RHG wzrośnie w Polsce do 19 obiektów reprezentujących pięć marek – Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson.

– Radisson Blu to obecnie największa marka hotelowa z kategorii upper upscale w Europie. Dzięki zaufaniu i zaangażowaniu naszych partnerów, jesteśmy na drodze szybkiego rozwoju w Polsce, tworząc nowe szanse i możliwości dla gości, inwestorów i pracowników – mówi Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju, Radisson Hotel Group.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wznowić realizację projektu tego wspaniałego hotelu położonego w pięknej okolicy. Możliwość współpracy z doświadczonym operatorem hotelowym w Polsce i globalną marką, jaką jest Grupa Hotelowa Radisson będzie dla nas przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że hotel wraz ze swoją bogatą ofertą przyciągnie wielu turystów i klientów z sektora MICE oraz stanie się ważnym punktem orientacyjnym na Mazurach – dodaje Artur Kozieja, właściciel i dyrektor generalny Europlan.

Otwarcie Radisson Blu Resort w Ostródzie planowane jest na trzeci kwartał 2020 roku. Jako dziewiąty obiekt Radisson Blu w Polsce uzupełni ofertę hotelową tej marki w polskich kurortach górskich i morskich. W nowo wybudowanym hotelu znajdzie się 240 pokoi i apartamentów, a także bar oraz restauracja. Goście będą mieli do dyspozycji park wodny z krytym oraz odkrytym basenem, sauną i siłownią.

Z myślą o sektorze MICE, w Radisson Blu Resort, Ostróda na Mazurach powstanie przestrzeń eventowa o powierzchni 2,6 tys. mkw., obejmująca salę balową, cztery sale wielofunkcyjne, siedem sal konferencyjnych i obszar foyer, który, w razie potrzeby, może być także zaaranżowany na potrzeby wydarzeń.

Istnieje wiele sposobów na dotarcie do hotelu – w tym bezpośrednie połączenia kolejowe i drogowe z Warszawą i Gdańskiem. Z Międzynarodowego Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury znajdującego się 38 km od miasta funkcjonują połączenia z Krakowem, Londynem, Dortmundem, Kolonią i Bremą.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 26.09.2019
Aktualizacja: 26.09.2019