Zoni oferuje zestawy produktów wraz z instrukcją do własnego przygotowania

Udostępnij artykuł
Ośmiornica, steki, orientalny bulion czy wędzona bufala z rodzynkami i cykorią z warszawskiej restauracji od teraz są dostępne w opcji na wynos oraz z dostawą. Oferta przygotowana przez lokal obejmuje zarówno gotowe dania, jak i zestawy produktów wraz z instrukcjami pozwalającymi na stworzenie dań znanych z Zoni.

Zapakowane próżniowo produkty wraz z przyprawami i dodatkowymi składnikami tworzą pakiety, które są zaprojektowanymi zestawami do przygotowania posiłku w domu. W dołączonych do produktów instrukcjach sporządzenia konkretnych dań szef kuchni Zoni – Michał Gniadek – zdradza swoje sekrety. To wyjątkowa okazja, by je poznać i spróbować stworzyć dania poznane w Zoni we własnym domu. Wystarczy wejść na stronę www.zoni.today/sklep

Zgodnie z filozofią Zoni dania główne można łączyć z dowolnymi dodatkami. Pozwala to na odkrywanie różnych połączeń smakowych. W ofercie sklepu znalazły się znane z menu Zoni przystawki takie jak wędzona bufala, tatar, czy tuńczyk z ponzu i fenkułem, buliony, desery, produkty do przygotowania steków, ryb, perliczki oraz większości dodatków dostępnych na co dzień w restauracji. Ofertę sklepu uzupełnia pieczywo – chleb pszenny z kwiatami jaśminu oraz razowy żytni na zakwasie żytnim z dodatkiem powideł śliwkowych i miodu – oraz sery – polska pijana koza oraz włoskie pecorino truflowe.

Zamówienia można odebrać osobiście, dostępna jest także opcja z dowozem. Podczas całego procesu przygotowywania jedzenia, pakowania oraz transportu zachowane są restrykcyjne zasady higieny. Dania przygotowywane są w maksymalnie czteroosobowym składzie, każda z osób ma maseczkę, rękawiczki i regularnie mierzoną temperaturę, a miejsce produkcji oraz samochód dostawczy są regularnie dezynfekowane.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.03.2020
Aktualizacja: 26.03.2020