Gemology – marka do SPA

Udostępnij artykuł
Wybór marki kosmetycznej do hotelowego SPA to decyzja, której znaczenie może zaskoczyć. Kosmetyki mogą być tylko produktem, który posłuży do masażu czy zabiegu na twarz. Albo będą siłą obiektu o dużym wpływie na rachunek ekonomiczny, wizerunek, pozycjonowanie i atrakcyjność hotelowego SPA. Po niemal 20 latach pracy w SPA i budowaniu koncepcji SPA uzdrowiskowych, hotelowych czy day SPA wiem, jak ważna jest jakość kosmetyków. Szerokość oferty, atrakcyjność i spójność marki z charakterem obiektu. Niewiele marek jest w stanie zapewnić wszystkie potrzeby hotelowego Spa. Gemology jest bez wątpienia jedną z nich. Dlatego zdecydowałam się na jej dystrybucję w Polsce – mówi Aneta Muller, ekspertka rynku SPA.

Gemology jest pionierem kosmetyki mineralnej. Marka opracowała pierwsze na świecie produkty na bazie kamieni szlachetnych oraz półszlachetnych, a także w pełni oparła koncepcję na drogocennych minerałach.

Laboratorium Gemology opanowało unikalną technologię pozwalającą na ekstrakcję i stabilizację oligoelementów (żelazo, cynk, miedź, magnez …) z kamieni takich jak Szafir, Smitsonit, Rubin, Ametyst… Dało to możliwość wprowadzenia w skład kosmetyków bardzo pożądanych pierwiastków śladowych w najczystszej postaci, aby zapewnić skuteczną oligoterapię skóry.

Gemology jest obecna w luksusowych obiektach SPA, klinikach i salonach w ponad 30 krajach, gdzie oferuje holistyczne zabiegi premium oraz kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Jest ceniona za skuteczność, szlachetne składniki, unikalne, ewoluujące konsystencje, wyrafinowane zapachy, packaging, procedury zabiegowe, wizerunek i komunikację.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Szeroka oferta zabiegowa ma wellnessowy charakter. Nieodzownym elementem wszystkich zabiegów na twarz i ciało są masaże cennymi kamieniami szczególnie ważne w dzisiejszej dobie potrzeby odstresowania, relaksu.

Gemology to marka, która daje potężne możliwości i odpowiada na wszystkie potrzeby hotelowego SPA. Wnosi silną koncepcję mineralnej pielęgnacji bazującej na kamieniach szlachetnych, wizerunek premium i innowacyjne formuły o skuteczności potwierdzonej badaniami.

Oferuje linie kosmetyków profesjonalnych i detalicznych dla wszystkich rodzajów skóry w tym linię dla mężczyzn a także perfumy i produkty lifestylowe. Wszystko w eleganckim, niepretensjonalnym stylu.
Tę już szeroką ofertę uzupełniają teraz produkty hotelowe Gemology w pojemnościach 40 ml i 300 ml.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.12.2021
Aktualizacja: 13.10.2022