Wybór marki kosmetycznej do hotelowego SPA to decyzja, której znaczenie może zaskoczyć. Kosmetyki mogą być tylko produktem, który posłuży do masażu czy zabiegu na twarz. Albo będą siłą obiektu o dużym wpływie na rachunek ekonomiczny, wizerunek, pozycjonowanie i atrakcyjność hotelowego SPA. Po niemal 20 latach pracy w SPA i budowaniu koncepcji SPA uzdrowiskowych, hotelowych czy day SPA wiem, jak ważna jest jakość kosmetyków. Szerokość oferty, atrakcyjność i spójność marki z charakterem obiektu. Niewiele marek jest w stanie zapewnić wszystkie potrzeby hotelowego Spa. Gemology jest bez wątpienia jedną z nich. Dlatego zdecydowałam się na jej dystrybucję w Polsce – mówi Aneta Muller, ekspertka rynku SPA.
Gemology jest pionierem kosmetyki mineralnej. Marka opracowała pierwsze na świecie produkty na bazie kamieni szlachetnych oraz półszlachetnych, a także w pełni oparła koncepcję na drogocennych minerałach.
Laboratorium Gemology opanowało unikalną technologię pozwalającą na ekstrakcję i stabilizację oligoelementów (żelazo, cynk, miedź, magnez …) z kamieni takich jak Szafir, Smitsonit, Rubin, Ametyst… Dało to możliwość wprowadzenia w skład kosmetyków bardzo pożądanych pierwiastków śladowych w najczystszej postaci, aby zapewnić skuteczną oligoterapię skóry.
Gemology jest obecna w luksusowych obiektach SPA, klinikach i salonach w ponad 30 krajach, gdzie oferuje holistyczne zabiegi premium oraz kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Jest ceniona za skuteczność, szlachetne składniki, unikalne, ewoluujące konsystencje, wyrafinowane zapachy, packaging, procedury zabiegowe, wizerunek i komunikację.
ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Szeroka oferta zabiegowa ma wellnessowy charakter. Nieodzownym elementem wszystkich zabiegów na twarz i ciało są masaże cennymi kamieniami szczególnie ważne w dzisiejszej dobie potrzeby odstresowania, relaksu.
Gemology to marka, która daje potężne możliwości i odpowiada na wszystkie potrzeby hotelowego SPA. Wnosi silną koncepcję mineralnej pielęgnacji bazującej na kamieniach szlachetnych, wizerunek premium i innowacyjne formuły o skuteczności potwierdzonej badaniami.
Oferuje linie kosmetyków profesjonalnych i detalicznych dla wszystkich rodzajów skóry w tym linię dla mężczyzn a także perfumy i produkty lifestylowe. Wszystko w eleganckim, niepretensjonalnym stylu.
Tę już szeroką ofertę uzupełniają teraz produkty hotelowe Gemology w pojemnościach 40 ml i 300 ml.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.