W pierwszym dniu targów – 17 października o godzinie 11.15 odbędzie się konferencja pt. „Franczyza – biznes przyszłości”, głos zabierze Małgorzata Morek, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Grupy Hotelowej Orbis. Co należy wiedzieć o franczyzie w hotelarstwie? Jaką markę wybrać dla swojego hotelu ?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych !
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje prawie 11,5 tys. pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli pięciogwiazdkowych po ekonomiczne jednogwiazdkowe.
>>> Przeczytaj również: Rynek Hotelarski w Polsce – Raport 2013
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3,5 tys. hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.