– Całkowitej zmianie uległ wystrój pokoi i korytarzy. Najwyższej jakości materiały wykończeniowe nadały subtelnej elegancji prostym formom. Każdy element wystroju został zaprojektowany i wykonany z najwyższą dbałością o komfort gościa. Wygodne łóżka i materace zapewniające dobry sen, zaciemniające i zarazem szykowne zasłony, funkcjonalne meble ściśle dopasowane do charakteru miejsca – zapewnia w rozmowie z portalem Horecanet.pl Magdalena Lipiarz, manager obiektu.
Pokoje o zupełnie nowej aranżacji wnętrz wyposażone są w telewizor LCD, bezpłatne bezprzewodowe łącze internetowe, indywidualnie sterowaną klimatyzację, zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatny sejf i elegancką łazienkę.
Trzygwiazdkowy obiekt oferuje 35 pokoi, w tym: 26 pokoi dwuosobowych, również o podwyższonym standardzie typu plus, superior i delux oraz 9 pokoi jednoosobowych. W hotelu znajduje się także restauracja serwująca m.in. wyśmienite tradycyjne polskie pierogi jak i dania kuchni włoskiej – tradycyjną pizzę czy makarony.
Właściciel obiektu, spółka LCK prowadzi w Krakowie również Hotel Amber. Czterogwiazdkowiec posiada 18 pokoi (1-osobowe, 2-osobowe, rodzinne, studia i apartamenty), wśród nich także pokoje o podwyższonym standardzie typu Superior oraz Delux. W obiekcie znajduje się również niewielka, ale profesjonalnie wyposażona sala konferencyjna.